پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350925 تاریخ : 1397/03/28-18:57:42
,12,
نقش تبلیغات در اقتصاد

گزارش

نقش تبلیغات در اقتصاد

تبلیغات، صنعتی که در همه جا قابل مشاهده است، پوسترهای بزرگ در سطح شهر، روزنامه‌ها و مجلات، سایت‌های اینترنتی، تبلیغات تلوزیون و... صنعتی که سعی می‌کند توجه بیننده را به محصول ارائه شده جلب کند.

به گزارش بانک و صنعت؛ ایده‌ی تبلیغات این است که مردم را برای به دست آوردن اقلامی که اصلا ممکن نبود به فکر خریدش باشند یا نیازی به آنها نمی‌‌بینند، متقاعد سازند. تبلیغات همچنین به حفظ بازار محصول و تضمین تداوم خرید مجدد مصرف‌ کنندگان موجود تاکید دارد. نکته کلیدی تبلیغات به یقین برقراری ارتباط است. تبلیغات پیام‌‌های مهندسی‌ شده و هوشمندانه‌‌ای هستند که با منظور تحت تاثیر قرار دادن رفتار خرید ما شکل می‌‌گیرند.

امروزه تبلیغات به عنوان یک ابزار مهم ارتباطی در کسب و کار است، تبلیغات می‌تواند نقش مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت در ارائه یک محصول یا شرکت باشد.

تبلیغات در دنیا به عنوان یک صنعت شناخته شده است، این صنعت در دنیا به تولید کننده انگیزه کاری می‌دهد و تبلیغات سالم می‌تواند بازار سالم ایجاد کند. به عقیده کارشناسان اگر کالایی کیفیت خوبی نداشته باشد هر قدر هم که تبلیغات جذاب و خوبی داشته باشد نمی‌تواند به نتیجه برسد، یعنی شاید با تبلیغات بتوان یک بار خریدار را وادار به خرید کرد ولی برای همیشه نمی‌توان این کار را کرد این کیفیت است که تعیین کننده نهایی است.

نقش تبلیغات در ایران به عنوان یک ضرورت در جامعه ایران مطرح است که به معرفی کالا و تولیدات و در صدد برآورده ساختن نیازهای ضروری زندگی انسان قرار دارد. در واقع تبلیغات باید در خدمت رونق بخشیدن به حرکت چرخ‌های اقتصادی یا شناساندن محصول باشد.

تبلیغات صنعت و حرفه‌ای است که اگر صحیح به آن پرداخته شود می‌تواند ایجاد اشتغال بسیار بالایی را داشته باشد و برای افرادی که در این رشته مشغول به فعالیت می‌باشند و از سوی دیگر باعث رشد تولید و صنعت ملی و توسعه اقتصادی می‌گردد و تولیدات غیرنفتی را بالا می‌برد زیرا سبب ایجاد رقابت صحیح می‌شود و خود این موضوع به امر صادرات به جهت بالا رفتن کیفیت نیز کمک کرده و مشاغل جدیدی را ایجاد می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران