پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310317 تاریخ : 1396/09/13-15:19:02
,10027,
نقش بی بدیل بیمه ها در کنترل ریسک صنعت نفت و انرژی

وزیر نفت در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه:

نقش بی بدیل بیمه ها در کنترل ریسک صنعت نفت و انرژی

کنترل ریسک مالی در صنعت نفت باید با کمک صنعت بیمه افزایش یابد و صنعت بیمه حق دارد که نسبت به پیشگیری تهدیدات سخت‌گیری کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  بانک و صنعت به نقل از بیمه مرکزی، بیژن نامدار زنگنه در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه اظهار داشت: شرکت های بیمه می‌توانند با بازدیدهای اولیه تخصصی و الزام به رعایت ایمنی، ضامن کاهش خطرات و ریسک در حوزه نفت و انرژی باشند.

وی با بیان اینکه صنعت بیمه حق دارد که نسبت به پیشگیری تهدیدات سخت‌گیری کند و بنده به عنوان وزیر نفت از این سخت گیری حمایت می‌کنم، خطاب به شرکت‌های بیمه ،گفت: قراردادهای بیمه‌ای را درست ببندید و نسبت به تهدیدات آینده حساس باشید.  

زنگنه اظهار داشت: حجم تولیدات در صنعت نفت بیش از 100 میلیارد دلار است و نیاز است که این ریسک مالی کنترل شود و صنعت بیمه باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 198
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران