پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306652 تاریخ : 1396/07/24-18:44:28
,17,
نظام مالیاتی، یک نظام پایدار و باثبات در تامین درآمدهای دولت است

معاون استاندار اصفهان در دیدار با رئیس کل سازمان امورمالیاتی و هیات همراه :

نظام مالیاتی، یک نظام پایدار و باثبات در تامین درآمدهای دولت است

معاون استاندار اصفهان در دیدار با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و هیات همراه تاکید کرد: نظام مالیاتی یک نظام پایدار و با ثبات در تامین د رآمدهای دولت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امورمالیاتی کشور؛ حمید رضا مومنیان، معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان، در نشستی که با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی و هیات همراه و همچنین فعالان اقتصادی شهرستان کاشان برگزار شد، خاطرنشان کرد: با اشاره به نقش مهم فعالان اقتصادی در تامین درآمدهای دولت، رفع مسایل و مشکلات کارآفرینان و فعالان اقتصادی یک ضرورت اساسی به شمار می رود.

وی افزود: مالیات نه تنها یک منبع درآمدی سالم و پایدار، بلکه از زمینه های دموکراسی و مردم سالاری در هر کشور است و مشارکت مردم در پرداخت مالیات به منزله مردم سالاری در آن کشور به شمار می رود.

معاون استاندار اصفهان با تشکر از حضور مسئولان ارشد سازمان امور مالیاتی کشور در شهرستان کاشان، اظهار امیدواری کرد که این حضور پررنگ منجر به رفع مسایل مالیاتی بخش خصوصی و ایجاد رونق اقتصادی در این شهرستان گردد. 

گفتنی است فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیز در این نشست، بر ضرورت اعتمادآفرینی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور به منظور رفع مشکلات مالیاتی تولید کنندگان تاکید کرد.

ابوالفضل معینی نژاد، با اشاره به پایین بودن نرخ بیکاری در این شهرستان یادآور شد: کمک مسئولان مالیاتی به فعالان اقتصادی در این شهرستان، می تواند به رونق و رشد اقتصادی هر چه بیشتر استان کمک کند.

در این نشست، برخی از فعالان اقتصادی به بیان مسایل و مشکلات مالیاتی خود پرداخته و خواستار رفع این مشکلات و حمایت نظام مالیاتی از بخش تولید و صادرات در قالب تسهیلات و مشوق های مالیاتی شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران