پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278472 تاریخ : 1396/01/20-10:09:50
,15,
نشست هم اندیشی با فرزندان شاهد شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

با حضور معاون وزیر ارتباطات:

نشست هم اندیشی با فرزندان شاهد شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

نشست هم اندیشی با فرزندان شاهد شرکت ارتباطات زیرساخت، با حضور معاون وزیر ارتباطات، برگزارشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نشست هم اندیشی با فرزندان شاهد شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور  مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نوری مشاور  وزیر در امور ایثارگران ، برگزارشد.

 در این دیدار  که مدیران ارشد شرکت ارتباطات زیرساخت نیز حضور داشتند، مشکلات فرزندان  شهدا در این شرکت مطرح شد که در این رابطه فرزندان  این شهدا با بیان مسایل مختلف خواستار رسیدگی به مسایل شدند.

در این مراسم راسخ با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: لازم است فرزندان شاهد در اعتلای این فرهنگ غنی  بکوشند.

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات بر ضرورت افزایش  توانمندی های حداکثری فرزندان شاهد تاکید کرد و ادامه داد: استفاده از پتانسیل فرزندان شهدا در شرکتها و سازمانهای وابسته به وزارت ارتباطات امری ضروری است.

 راسخ در پایان تصریح کرد: جلسات هم اندیشی  به صورت مستمر در همه شرکتها و سازمان ها برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران