پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264883 تاریخ : 1395/10/30-10:25:52
,1,
نشست مشترک مسئولان بانک ایران زمین و بیمه آرمان اصفهان

نشست مشترک مسئولان بانک ایران زمین و بیمه آرمان اصفهان

در نشست مشترک مسئولان شعبه بانک ایران زمین و بیمه آرمانِ اصفهان، مسائل بانک و بیمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین این دیدار که به میزبانی محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری در محل ساختمان بانک ایران زمین صورت گرفت، میلانی زاده مدیریت شعب بیمه آرمان استان اصفهان به تشریح اهداف بیمه پرداخت و گفت: ما روابط خود را با بیمه گذاران براصول نیازها و خواسته های مشتریان استوار نموده ایم که این رابطه باعث شده است محصولات بیمه ای جدید مانند: بیمه تکافل، زندگی و سرمایه آتیه و انواع دیگر بیمه را در برنامه خود بگنجانیم و در شبکه ای با 800 نمایندگی در سراسر کشور ارائه دهنده انواع بیمه باشیم. و با نو آوری و تنوع محصول و طراحی بیمه های جدید متناسب با بازار آمادگی داریم با ارگانهای مختلف همکاری سازنده داشته باشیم.

محمدرضا سبزواری در ادامه با بیان اینکه مشتری مداری از اصول اولیه بازار کسب و کار است افزود: بانک و بیمه دارای شباهت های بسیاری هستند و بسط و توسعه مدیریت ریسک در کلیه وجوه سرمایه گذاری و استفاده بهینه از منابع مالی و مدیریت مطلوب بازدهی بیشتری را به دنبال خواهد داشت و زمینه ساز پویایی سازمان ها می گردد.
وی در ادامه با تشریح خدمات متفاوت بانک ایران زمین، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان را یکی از عوامل اصلی اعتماد مشتریان و نقطه عطفی برای سود آوری دانست. و در پایان جلسه در خصوص مسائل بانک و بیمه به بحث و تبادل نظر پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران