پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354490 تاریخ : 1397/05/25-10:20:16
,17,22,
نشست خبری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با حضور نمایندگان اصحاب رسانه

نشست خبری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با حضور نمایندگان اصحاب رسانه

بختیار رازانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شده بود بابیان این مطلب ، اظهار کرد: بیش از 92درصد این پروانه های بهره برداری شامل 81هزار پروانه صنایع کوچک و متوسط هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی در حاشیه برگزاری نشست خبری و تور رسانه ای بازدید خبرنگاران از شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد، اظهار داشت: خبرنگاران حاضر در این بازدید ضمن آشنایی با توانمندی های شهرکهای صنعتی از سه  واحد تولیدی آروین چاپ ، پویا تجارت ، نیروگاه برق کوثر  خرم آباد دیدن کردند.

رازانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که  به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شده بود بابیان  این مطلب ، اظهار کرد: بیش از 92درصد این پروانه های بهره برداری شامل 81هزار پروانه صنایع کوچک و متوسط هستند.

وی با تاکید بر اینکه صنایع کوچک مولد اقتصاد هستند و با میانگین 400میلیون سرمایه گذاری یک شغل ایجاد می کنند در حالی که در صنایع بزرگ این عدد بالغ بر 10برابر است، افزود: صنایع کوچک وظیفه اصلی و بار اصلی ایجاد اشتغال را بر دوش دارند.

رازانی  ادامه داد: دولت به دنبال حمایت از صنایع کوچک است چون ایجاد اشتغال می کنند؛  1600پروانه بهره برداری صنعتی در لرستان صادر شده که بیش از 96درصد آن ها صنایع کوچک هستند.

او با بیان  اینکه شرکت شهرک های صنعتی دو وظیفه اساسی دارد، نخست شهرک سازی و زمین را با قیمت پایین یا قیمت یارانه ای در اختیار واحدهای صنعتی قرار دادن، افزود: برای اولین بار در کشور واگذاری زمین به متقاضیان را با شرایط بین 10تا 15درصد نقد و مابقی در 48قسط را برای صنعتگران استان در نظر گرفته ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان افزود: خوشه سنگ، گلیم،جاجیم، عسل، گیاهان دارویی و محصولات لبنی ازجمله ظرفیت‌های استان لرستان است که می‌تواند موردحمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گیرد و با توجه به اینکه شرکت‌های کوچک به‌تنهایی نمی‌توانند صادرات انجام دهند شرکت مدیریت صادرات تشکیل‌شده تا بتواند فرآیند صادرات واحدهای کوچک و متوسط را هدایت کند.

همچنین نمایندگان اصحاب رسانه از صنعتی از سه  واحد تولیدی آروین چاپ ، پویا تجارت ، نیروگاه برق کوثر  خرم آباد مستقر در شهرک صنعتی خرم آباد 2 دیدن کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 373
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران