پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349971 تاریخ : 1397/03/09-15:06:35
,10026,
نشریه الکترونیک تازه های بیمه ایران و جهان به شماره 52 رسید

نشریه الکترونیک تازه های بیمه ایران و جهان به شماره 52 رسید

پنجاه و دومین شماره از دو هفته‌نامه الکترونیک تازه‌های بیمه ایران و جهان توسط پژوهشکده بیمه انتشار یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی پژوهشکده بیمه، این شماره با بررسی موضوع اقبال بیشتر صنعت بیمه از یورو بر تاکید دکتر همتی رییس کل بیمه مرکزی در کنار زدن دلار و بهره‌برداری از یورو در معاملات ارزی خود پرداخته است. 

گسترش پوشش سایبری و ریسک‌های احتمالی مترتب بر آن و همچنین تقاضای نهاد ناظر مبنی بر همکاری شرکت‌های بیمه در این زمینه، خبر دیگری است که ابعاد آن در این نشریه تشریح شده است.
تازه‌های بیمه ایران و جهان موضوع عقب نشینی امریکا از برجام و پیامدهای آن برای صنعت بیمه و بخش اتکایی ایران که از عوارض این تحریم تعارض بین تحریم‌های ایالات متحده و اروپاست را برای خوانندگان مطرح نموده است.
این گزارش می افزاید کاربرد هوش مصنوعی و ضرورت همراه شدن با نیروی انسانی، همچنین نگرانی رهبران بیمه جهان از بحران استعداد و استخدام در صنعت، به همراه گزارشی در زمینه بررسی بلوغ آسیا برای رشد بخش خود بیمه‌گی در این شماره به چشم می‌خورد.
آیا فن‌آوری پدیده‌‌ای نجات بخش برای صنعت بیمه است؟ طرح این سوال در گزارش می 2018 "لینک دین " همراه با دیدگاه‌های تحلیلی نشریه تازه‌های بیمه ایران و جهان نیز یکی از بخش‌های خواندنی این شماره است.
رشد دو برابری بازار تجزیه و تحلیل بیمه تا سال 2030زیر سایه تصمیم سازی مبتنی بر داده ها عنوان آخرین خبر بررسی شده در این نشریه است که در این پیمایش پیش بینی شده است تا سال 2023 بازار تجزیه و تحلیل جهان تقریبا 11.96 میلیارد دلار رشد داشته باشد . پیش بینی ها حاکی از آن است که آمریکای شمالی همچنان بالاتین سهم بازار تجزیه و تحلیل را برای سال جاری به خود اختصاص داده است و همچنان بازار بزرگی از لحاظ حجم حق بیمه را داراست و نیز پیشرو بودن در پیشرفت های فناوری و تجزیه و تحلیل نیز مزید بر علت بوده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران