پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349584 تاریخ : 1397/03/03-09:00:49
,2,
نشاط ملی با حضور فراگیر بانک صادرات ایران در صنایع بزرگ و کوچک کشور

نشاط ملی با حضور فراگیر بانک صادرات ایران در صنایع بزرگ و کوچک کشور

?تامین مالی بالغ بر 120 طرح بزرگ ملی در حوزه های مختلف اقتصادی طی سال 96 در بانک صادرات ایران به تصویب رسید و برنامه ریزی برای سود آوری، حمایت از تولید داخلی، صنعت و اشتغال با جدیت دنبال می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران؛ بزرگترین بانک خصوصی کشور با قدمت 66 ساله خود همچنان مرجع تامین مالی بسیاری از پروژه های زیر بنایی و مادر تخصصی کشور است که ضمن حفظ اعتماد مردم، بیشترین تاثیر گذاری را در تحولات اقتصادی بر جای نهاده است. در این راستا طی سال 96 بیش از 120 طرح در بخش های مختلف اقتصادی نظیر صنعت، خدمات، کشاورزی، تجارت و بازرگانی و ... جهت اخذ تسهیلات بلندمدت (سرمایه ثابت) در ارکان اعتباری بانک به تصویب رسیده که ضمن افزایش درآمدهای مطمئن برای بانک، چشم انداز روشنی از توسعه اقتصادی و تولید را در استان های مختلف ایجاد کرده است.

بنا براین گزارش، مشارکت بانک در احداث نیروگاه های سیکل ترکیبی در مناطق مختلف از جمله خراسان رضوی، اصفهان، بوشهر، کرمانشاه، یزد و ... همچنین حضور حمایتی در طرح های مختلف پتروشیمی نظیر پتروشیمی داراب، فسا، جهرم، فیروزآباد و ... با هدف کمک به تحقق اهداف کلان اقتصادی و یافتن بازار های صادراتی در تصویب این طرح ها مورد توجه بوده است.
در همین حال، انعقاد تفاهم نامه مشترک بین بانک و سازمان ها و ارگان های مختلف از جمله سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صندوق توسعه صنایع دریایی در بنادر مهم کشور از جمله شهید رجایی، چابهار، بندر بوشهر، بندر انزلی، بندر امیر آباد و سایر بنادر کشور طرح های مختلفی در زمینه خرید تجهیزات بندری، خرید و ساخت شناورهای مختلف، ارائه خدمات دریایی و ... مصوب و به بهره برداری رسیده است.
توجه به بخش گردشگری با تصویب 30 طرح بزرگ جهت ساخت هتل و مجتمع های بین راهی و تفریحی در استان های خراسان رضوی، فارس، مازندران، تهران، گیلان، هرمزگان، قزوین، یزد، کرمان، خوزستان از یک سو و اهمیت دادن به بهداشت و درمان کشور در تصویب طرح های بزرگ جهت احداث بیمارستان، مراکز دیالیز و درمان بیماران سرطانی در آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، تهران و مازندران نشان دهنده تمرکز ارکان اعتباری بانک بر عمل به مسئولیت های اجتماعی و ظرفیت های اقتصادی کشور بوده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران