پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315015 تاریخ : 1396/11/16-17:44:40
,15,
نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به روزرسانی شد

نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به روزرسانی شد

خدماتی نظیر مشاهده مناطق تحت پوشش شبکه ایرانسل، دسترسی به برنامه‌های کاربردی، قابلیت لمس سه بعدی و امتیاز دهی در نسخه جدید «ایرانسل من» افزوده شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در نسخه جدید «ایرانسل من» مشترکان ایرانسل علاوه بر خدماتی که تاکنون از این نرم افزار کاربردی می‌گرفتند، می‌توانند از مناطق تحت پوشش شبکه ایرانسل اطلاع پیدا کنند، به برنامه‌های کاربردی دیگر دسترسی آسان داشته باشند، از قابلیت لمس سه بعدی استفاده کنند و به خدمات و محصولات ایرانسل امتیاز دهند.

مشترکان ایرانسل که نیاز به آگاهی از مناطق تحت پوشش شبکه ایرانسل دارند می‌توانند با مراجعه به فهرست سمت راست این نرم افزار در قسمت ارتباط با ما از مناطق تحت پوشش مطلع شوند.

همینطور مشترکان اندرویدی این نرم افزار برای دسترسی به برنامه‌های کاربردی می‌توانند از مسیر فهرست سمت راست، بخش سرگرمی برنامه‌های کاربردی نظیر لنز، آهنگ پیشواز، دانا، بازیک، گیشه، کودک من، نسیم، ریتم و زوم را نصب و از آن‌ها استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل من در iOS نیز می‌توانند با در اختیار داشتن آخرین نسخه به روز رسانی شده این نرم افزار از قابلیت 3D touch یا لمس سه بعدی بهره بگیرند.

ایرانسل، به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره مشتاق دریافت بازخوردهای مشترکان درباره خدمات و محصولات ارائه شده است، از این رو، پس از این یک‌بار در ماه نظر سنجی امتیاز دهی رضایت مشتری در «ایرانسل من» برگزار خواهد شد، تا ایرانسل بتواند با دریافت بازخوردهای مشترکان در راستای بهبود عملکرد خدمات و محصولات خود اقدام کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران