پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399130 تاریخ : 1397/07/24-11:56:09
,17,6,22,
نخستین کارخانه تولید موتورسیکلت‌ برقی کشور در اصفهان افتتاح شد

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران :

نخستین کارخانه تولید موتورسیکلت‌ برقی کشور در اصفهان افتتاح شد

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نخستین خط تولید و شماره‌گذاری انبوه موتورسیکلت‌های برقی کشور در شهرک صنعتی رنگسازان شهرستان شهرضا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، صادق نجفی در مراسم افتتاح خط تولید و شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های برقی کویر موتور در شهرک صنعتی رنگسازان با بیان اینکه در حال حاضربیش از 93 درصد صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل داده که این صنایع نقش تعیین کننده‌ای در صنعت کشور بر عهده دارند، گفت: بیش از 84 هزار واحد صنعتی در کشور فعالیت می‌کنند که افزایش سهم صادرات آن‌ها در توسعه کشور بسیار حائز اهمیت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این‌که با برنامه‌ریزی درست می‌توان محصولات واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را به سمت بازارهای هدف هدایت کرد، افزود: افزایش مساحت شهرک رازی شهرضا به بیش از هزار و پانصد هکتار یکی از دستاوردهای مهم صنعتی در استان اصفهان بوده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تأکید بر این‌که با تلاش مسؤولان شرکت شهرک‌های استان اصفهان  و سازمان صنایع کوچک و حمایت نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی طرح تبدیل شهرک رنگسازان شهرضا به شهر صنعتی به تصویب رسیده است، تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران آمادگی خود را برای پیگیری و رفع مشکلات صنایع اعلام می‌کند.

وی با بیان این‌که 3 میلیارد مترمکعب از 100 میلیارد مترمکعب آب مصرفی در کشور، در بخش صنعت استفاده می‌شود، گفت: در حال حاضر بیشتر نقاط کشور با مشکل کم آبی روبه‌رو هستند که استان اصفهان هم در این میان مستثنی نیست و این امر توسعه صنعت را در این استان با مشکلاتی مواجه ساخته است.

نجفی با اشاره به اجرای طرح‌هایی برای برطرف شدن مشکل آب در صنعت استان اصفهان، عنوان کرد: طرح انتقال فاضلاب شهری شهرضا به تصفیه خانه شهرک صنعتی رنگسازان با سرمایه‌گذاری بیش از 800 میلیارد ریال یکی از این طرح‌ها است.

وی با اشاره به این‌که بیشتر آلودگی کلان شهرها به دلیل تردد وسایل نقلیه است، خاطرنشان کرد: استفاده از موتورسیکلت‌های برقی مورد حمایت دولت و شهرداری‌ها است و در این راستا دولت عوارض ورود قطعات مربوط به موتورسیکلت‌های برقی را کاهش داده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به این‌که بر اساس دستور رئیس‌جمهور نوسازی 240 هزار دستگاه خودرو با هدف کاهش آلودگی در دستور کار است، ادامه داد: آمادگی داریم که بیش از 200 هزار دستگاه موتورسیکلت از سوی کلان‌شهرها خریداری شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی تنها راه چاره برون رفت از تحریم‌ها است، تصریح کرد: اقتدار اقتصادی سبب اقتدار سیاسی می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه‌های دولت برای مقابله با بحران، ادامه داد: مسؤولان، کارآفرینان و دست‌اندرکاران اقتصادی و تولیدی باید با هم‌افزایی از توان همدیگر استفاده کنند تا نقشه دشمن برای تضعیف روحیه مردم و صنعتگران نقش بر آب شود.

لارم به ذکر است نخستین خط تولید و شماره‌گذاری انبوه موتورسیکلت‌های برقی کشور در استان اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان و کارخانه کویرموتور در شهرک صنعتی رنگسازان به بهره‌برداری رسید که خط تولید اولیه این کارخانه 10 هزار موتورسیکلت در سال است و این موتورها دارای گواهینامه استاندارد ملی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران