پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266527 تاریخ : 1395/11/23-12:05:01
,11,14,22,
نخستین مجموعه ساحلی بانوان در کشور راه اندازی می شود

نخستین مجموعه ساحلی بانوان در کشور راه اندازی می شود

برای نخستین بار در کشور با هدف برخورداری همه اقشار جامعه از خدمات گردشگری سواحل زیبای مازندران و با اتکا به رویکردی بسیار نوین در تکنولوژی ساخت پروژه مجموعه ساحلی چالوس راحی و راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  فارس،  سید محمد جواد موسوی مدیر‌عامل شرکت عمران مسکن شمال- چالوس از احداث پروژه‌ مجموعه ساحلی در شهرک نمک‌آبرود چالوس خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور با هدف  برخورداری همه اقشار جامعه به ویزه بانوان از خدمات گردشگری  سواحل زیبای مازندران و با اتکا   به  رویکردی بسیار نوین  در تکنولوژی ساخت و مجهز به امکانات روزدنیا  پروژه  مجموعه ساحلی  طراحی شد.
 
سید محمد‌جواد موسوی  مدیر عامل شرکت عمران و مسکن شمال گفت: بهمن‌ماه برای ما یادآور روزهای خوش انقلاب و دهه فجر است  و عاملی برای تداوم  تلاش و کوشش برای ارایه  خدمات بهتر به مردم سرافراز ایران که در سایه  رهبری بی نظیر بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) نهال انقلاب را به ثمر رسانده وبا مدیریت   مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای از این دستاورد بزرگ  پاسداری می کنند .
 
سید جواد موسوی در ادامه  با اشاره دستور مهندس سعیدی کیا  در مورد  راهبرد اساسی بنیاد مستضعفان  مبنی بر افزایش کیفیت و کمیت خدمات تولید زیر مجموعه های وابسته  برای همه اقشار جامعه به ویزه افراد کم برخوردار  از نهایی شدن خرید سه‌دستگاه برای اجرای فاز نخست توسعه  شهر بازی در مجموعه نمک‌آبرود چالوس  با هدف افزایش کمی و کیفی خدمات خبر داد و افزود: این شهر بازی قرار است در زمینی به‌مساحت 200 هزار متر مربع بنا شود که برای فاز  نخست آن 40 هزار متر مربع زمین با 4 دستگاه  اصلی و سایر تجهیزات سرگرمی  در نظر گرفته شد و تا کنون  خرید سه‌دستگاه آن نهایی شده است .
 
موسوی با اشاره به به‌روز شدن دستگاه‌های قدیمی در شهر بازی شهرک نمک‌آبرود و جایگزینی سیستم‌های جدید در این مجموعه گفت : سیاست کلی در شرکت عمران مسکن شمال این‌است که  علاوه بر افزایش  خدمات گردشگری کیفی  برای مردم عزیز منطقه و گردشگران  بتوانیم پروژه‌های ماندگار و درآمدزا برای استمرار بهبود مستمر  مجموعه ایجاد کنیم.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان  اجرای  پروژه‌های درآمدزا در مجموعه نمک‌آبرود چالوس مهیا است  و این شرایط باید تدام و گسترش یابد ، افزود: بر اساس اظهار نظر کارشناسان بین المللی  شهرک  توریستی نمک آبرود ،  به‌دلیل داشتن موقعیت خاص و دلنواز اعم از کوه، جنگل، دریا و دشت در خاور میانه کم نظیر است  و نمونه آن در شهرک‌های تفریحی دنیا  کمتر دیده می‌شود.
 
مدیر‌عامل شرکت عمران مسکن شمال- چالوس در ادامه به راهبرد ایجاد اشتغال بنیاد مستضعفان نیز اشاره کرد و اجرای موثر این راهبرد را منوط به سرمایه‌گذاری  شرکت  ، ایجاد درآمد پایدارو جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی  دانست و بیان کرد: در این حوزه  چندین طرح در منطقه در نظرگرفته شد که تنها با اجرای  دو طرح از آن اشتغال زایی قابل توجهی از سوی شرکت عمران و مسکن شمال در منطقه  ایجاد خواهد شد.
 
  پروژه گردشگری منحصر به فرد در شمال کشور
 وی طرح ‌ مجموعه ساحلی  شهرک نمک‌آبرود در نوع خود  را  یکی از پروژه های منحصر به فرد درکشور معرفی کرد  و از  رویکردی بسیار نوین ( در تکنولوژی ساخت)  و مجهز به امکانات روزدنیا در ساخت ( پروژه ) مجموعه ساحلی خبر داد و تشریح کرد : طرح مجموعه ساحلی که قرار است در مدت 24 ماه به‌بهره‌برداری برسد تنها طرحی است که پس از مشورت با کارشناسان و مدیران منطقه ای به دلیل عدم وجود مکان مناسبی برای تفریح، ورزش و امور فرهنگی بانوان از مواهب طبیعی خطه سر سبز شمال کشور  در سنوات پس از پیروزی انقلاب اسلامی طراحی شده است .
 
موسوی با اشاره به اینکه طرح مجموعه ساحلی  نمک‌آبرود چالوس نمادی اسلامی و  قابل رقابت  با مجموعه  مشابه ساحلی دبِی در کشور  امارات  است، بیان کرد:پس از مشاوره با کارشناسان معماری و مهندسی و همچنین مسولان منطقه ای به ویزه کارشناسان مذهبی  پس از  بازدید از شهر مذکور سعی کردیم تا این مرکز را  ضمن بومی‌سازی  بر اساس فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی  و با این نگاه که  بانوان کشور به‌همراه خانواده از این مکان‌ها استفاده کنند این مجموعه را به طور ویژه و قابل رقابت  راه‌اندازی کنیم.
 
 وی با بیان اینکه در این مجموعه ساحلی مکانی به‌صورت مجزا برای استفاده بانوان، مکانی خاص برای آقایان  و همچنین محلی به‌صورت خانوادگی اختصاص یافته است ، خاطر‌نشان کرد: این مرکز با رعایت اصول زیست محیطی دریای خزر  به‌اندازه 100 متر در داخل دریا  نفوذ خواهد  کرد  و  دارای موج‌شکنی به ارتفاع 7 متر خواهد بود که در نوع خود  که طرح بی‌نظیری محسوب می‌شود.
 
 مدیر‌عامل شرکت عمران مسکن شمال- چالوس در ادامه از اختصاص 30 مرکز برای بخش‌های تفریحی  ویژه بانوان و آقایان  به تفکیک در این مجموعه خبر داد و اظهار کرد: این پروژه درزمینی به‌مساحت 5 هکتار در ضلع غربی هتل پارسیان آزادی خزر چالوس طراحی شده است که با 100 متر پیش‌روی در دریا ساخته می‌شود.
 
 این مقام  مسؤول با اشاره به اینکه قسمت تاسیسات ساختمان مجموعه  با رویکرد  رعایت همه  ملاحظات زیست محیطی و بهداشتی  ساحلی 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای تاسیسات دریایی این مجموعه نیز 10 میلیارد تومان است که پس از  آماده  شدن نقشه توسط مشاور طرح طی  24 ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
 موسوی هدف از اجرای این پروژه‌های بزرگ را افزایش کمیت و کیفیت خدمات شهرک توریستی نمک آبرود متناسب با اهداف راهبردی بنیاد مستضعفان و همچنین ایجاد اشتغال برای مردم منطقه برشمرد و یادآور شد: مجتمع تجاری طراحی شده در جوار این مجموعه نیز علاوه بر تامین نیاز گردشگران و مردم منطقه با معماری زیبا و ویزه ای طراحی  خواهد شد .
 
 وی در ادامه به حوزه دیگر فعالیت شرکت عمران و مسکن شمال اشاره کرد  و گفت: در حال حاضر این شرکت با داشتن 5 مجتمع به‌صورت تایم‌شرینگ در حال فعالیت است که چهار مجتمع آن در داخل کشور و در شهرهای مشهد، بابلسر، نمک‌آبرود چالوس و کیش قرار داشته و یک‌مجتمع نیز در کربلای معلی در دستور کار قرار گرفته که به زودی خبر های خوبی برای مخاطبان این طرح اقامتی اعلام خواهد شد



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران