پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281934 تاریخ : 1396/05/01-12:23:44
,15,
نخستین شبکه اجتماعی پرداخت و درخواست پول در نمایشگاه الکامپ بهره برداری شد

نخستین شبکه اجتماعی پرداخت و درخواست پول در نمایشگاه الکامپ بهره برداری شد

مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد اعلام کرد: بهره برداری رسمی از نخستین اپلیکیشن ایرانی پرداخت و درخواست پول از طریق شبکه اجتماعی، در بیست سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تهران آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، فرامرز خالقی مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ گفت: در بستر این اپلیکیشن ، علاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت ودر خواست پول، امکان گفت و گو ، ارسال فیلم، عکس و پیام نیز برای کاربران فراهم است .

خالقی اظهار داشت: راه اندازی این شبکه اجتماعی که آسانترین و پر سرعت ترین روش پرداخت فرد به فرد با پشتوانه بانکی کشور است، تاثیر زیادی در مبادلات اقتصادی و بانکی و سهولت و سرعت عملیات بانکی در هر زمان و مکان دارد.

نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ داده ورزی سداد خاطر نشان کرد: گروه داده ورزی سداد علاوه بر راه اندازی سامانه های بانکداری نوین همچون سامانه «بام» ، تلاش مضاعفی را با بهره گیری از دانش و توان نخبگان مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور در حوزه فناوری اطلاعات برای حضور در شبکه اجتماعی و توسعه بانکداری نوین در راستای حمایت از تولیدات ملی و اقتصاد مقاومتی شروع کرده است .

وی افزود: شرکت داده ورزی سداد یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه IT کشور با دارا بودن 2500 نفر پرسنل در حوزه بانکداری است و از ویژگی های این گروه، حضور نسل جوان نخبه و پرتلاش و متخصص حوزه فناوری اطلاعات با میانگین سنی 30 تا حدود 40 سال در این شرکت است.

این شرکت که 76 درصد از سهام آن متعلق به بانک ملی ایران و 24 درصد متعلق به بانک مرکزی است.کل زیر ساخت فناوری اطلاعات بانک ملی اعم از سخت افزار و نرم افزار را پشتیبانی می کند.

خالقی اضافه کرد: ساختار شرکت داده ورزی سداد به صورت «هلدینگ» سازمان دهی شده و سه شرکت زیر مجموعه دارد. وظیفه شرکت پشتیبانی افزارهای داده ورزی سداد (پارس)، شتیبانی شعب بانک ملی و ارایه سرویس های پشتیبانی به مشتریان بانکی در کل کشور است.

شرکت خدمات الکترونیک سداد (پاس) که یک شرکت PSP است و خدمات درگاههای پرداخت بانک ملی را در اختیار دارد و تمام امور مربوط به سرویس های این درگاهها را اعم از امور واگذاری، پشتیبانی، نگهداری و سایر امور مرتبط را به انجام می رساند و همچنین شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا که متولی ارایه خدمات و توسعه کارت های اعتباری بانک ملی ایران است از شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ می باشد.

مدیرعامل شرکت داده ورزی خاطر نشان کرد: در این شرکت علاوه بر مدیریت امور هلدینگ، تمرکز بر طراحی، ایجاد و بهره برداری از سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری بانک است و با توجه به ضرورت توجه به نوآوری های فناوری اطلاعات در حوزه مالی و بانکی که امروزه کل صنعت بانکی را تحت شعاع قرار داده است. یک بخش جدید هم در شرکت وجود دارد که علاوه بر بررسی استارت آپها و نوآوری های مالی در دنیا، در زمینه طراحی و تولید محصولات و بسترهای تکنولوژیکی نوآورانه برای بانکداری نوین فعالیت می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 367
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران