پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280472 تاریخ : 1396/03/21-13:09:59
,16,
نخستین جشنواره

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار:

نخستین جشنواره "بورس و رسانه" برگزار می شود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بورس و رسانه" در آستانه 50 سالگی بازار سرمایه کشور، خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بازار سرمایه (سنا)، یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری نخستین جشنواره "بورس و رسانه" در آستانه 50 سالگی بازار سرمایه کشور، خبر داد و عنوان کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای افزایش سطح همکاری با رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری و همچنین قدردانی از تلاش و همت فعالان عرصه رسانه، نخستین جشنواره رسانه‌های فعال حوزه بازار سرمایه را همزمان با روز خبرنگار برگزار می کند.

در مرداد ماه امسال و همزمان با روز خبرنگار "نخستین جشنواره بورس و رسانه" از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.

 

مشاور رییس سازمان بورس اهداف این جشنواره را برشمرد و گفت: تقویت زمینه ‌های اطلاع‌رسانی با محور افزایش سواد مالی جامعه، ارتقاء فرهنگ سرمایه‌گذاری بر پایه ارزش های اسلامی – ایرانی، تجلیل از نقش خبرنگاران در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌های مالی و سرمایه‌ای، افزایش نقش رسانه‌ها در جامعه پذیری شهروندان در عرصه‌های گوناگون مالی و سرمایه‌ای و همچنین ارتقای سواد مالی جامعه و فرهنگ‌سازی در زمینه بازار سرمایه از مهمترین اهداف نخستین جشنواره "بورس و رسانه" است.

به گفته یاسر فلاح آثار قابل ارائه در این جشنواره متشکل از بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال شامل روزنامه‌ها، نشریات ادواری، خبرگزاری‌ها و سایت های خبری – تحلیلی و همچنین بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری شامل برنامه های رادیویی و سیما است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس با تاکید بر اینکه شرکت همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای کشور در این جشنواره آزاد است عنوان کرد: به بهترین آثار رسانه‌ای با موضوع «اقتصاد مقاومتی» جایزه ویژه جشنواره اهدا خواهد شد.

مشاور رییس سازمان بورس شرایط شرکت در این رویداد مهم بازار سرمایه و مقررات آن را برشمرد و اظهار داشت: آثار ارسالی باید به بازار سرمایه و سایر مولفه‌های اثرگذار به این حوزه مرتبط باشند.

در پایان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: آثاری می‌توانند در جشنواره شرکت کنند که از تاریخ اول فروردین 95 تا 31 تیرماه 96 تولید و از طریق یکی از رسانه ‌های کشور (مطبوعات، خبرگزاری‌ ها، پایگاه های اطلاع ‌رسانی، صدا و سیما و ... ) منتشر شده باشند.

یادآور می شود علاقه مندان می توانند به آدرس دبیرخانه جشنواره تهران، خیابان حافظ، نرسیده به جمهوری، بن‌بست ازهری، پلاک 10، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس مراجعه و یا با پست الکترونیکیfestivalpress@sidsco.ir مکاتبه کنند. همچنین شماره تلگرام 091959819100 در دسترس مخاطبان و تلفن 64083308 پاسخگوی فعالین رسانه ای حوزه بازار سرمایه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران