پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375924 تاریخ : 1397/06/14-14:23:40
,6,
ناهنجاری های اقتصادی عامل آشفته بازار خودرو است

ناهنجاری های اقتصادی عامل آشفته بازار خودرو است

اسدالله قره خانی در خصوص آزاد سازی قیمت خودرو اظهار داشت : در رابطه با قیمت خودرو سیاست شفافی وجود ندارد و شورای رقابت ، قطعه سازان ، خودروسازان و مردم نظرات متفاوتی دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اسدالله قره خانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص آزاد سازی قیمت خودرو اظهار داشت : در رابطه با قیمت خودرو سیاست شفافی وجود ندارد و شورای رقابت ، قطعه سازان ، خودروسازان و مردم نظرات متفاوتی دارند.

اسدالله قره خانی  گفت : وزارت صنایع تاکنون موفق عمل نکرده است و نتوانسته خودروسازان را به درستی مدیریت کند و همچنین قادر به ارائه دلایل منطقی و روشن برای افزایش قیمت به مردم نبوده است لذا حاشیه خلوتی بوجود آمده و عده ای نیز سودهای کلان می برند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : خودروسازان باید خودروهای با کیفیت و متنوع به بازار عرضه کنند . خودروهایی با استاندارد های لازم و همچنین خودروهایی در کلاس های مختلف با آپشن های متفاوت تا مردم بتوانند با هر درآمد و وضعیت اقتصادی خودروی مورد نظر خود را تهیه نمایند.

وی در ادمه اذعان داشت : مردم خواهان خرید خودرو با آپشن های بالا و قیمت پایین هستند که میسر نیست و از سوی دیگر خودروسازان نیز معتقدند باید خودروهایی تولید کنند که از نظر اقتصادی انتظارات فروشندگان را برآورده نماید لذا شورای رقابت ، وزارت صنایع و خودروسازان باید مردم را در این زمینه متقاعد کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت : ناهنجاری های اقتصادی ، آشفته بازاری را بوجود آورده است و متاسفانه خودروسازان درصدد جبران ضرر و زیان انباشته شده از سال های قبل که به علت ضعف مدیریتی و سرمایه گذاری است بر آمده اند .

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : ما خواهان زیان ده بودن صنعت خودرو نیستیم و معتقدیم خودروسازان باید بتوانند محصولات خودرا با سود مناسب و منطقی در بازار عرضه کنند تا علاوه بر موفقیت در توسعه و اداره کارخانجات ،بتوانند مطابق با تکنولوژی های روز حرکت کنند لذا باید تعریف درستی از سود و کیفیت محصول به خودروسازان ارائه داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 388
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران