پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399222 تاریخ : 1397/07/24-16:28:05
,17,10028,
میزان رضایتمندی مردم ملاک موفقیت دولت است

انصاری در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت شهید رجایی:

میزان رضایتمندی مردم ملاک موفقیت دولت است

رئیس سازمان اموری استخدامی و اداری کشور گفت: یکی از برنامه های اصلی این سازمان، اصلاح امور اداری در کشور است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، جمشید انصاری در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه جشنواره شهید رجایی همه ساله برگزار و خط مشی‌های نظام اداری برای یک سال آینده تعیین می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره فرصت خوبی است برای توجه به آنچه برای اصلاح نظام اداری صورت گرفته یا باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: نظام اداری در سه سطح با مسائل  مواجه است. در سطح اول حدود مداخلات دولت در اداره کشور و در سطح کلان است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: این انتظار وجود دارد که دولت امنیت، زیرساخت‌ و خدمات بهداشت و درمان ارائه کند و همه تحت پوشش نظامات رفاهی قرار گیرند. 
انصاری با بیان اینکه سطح دوم روش انجام ماموریت‌های دولت است، با اشاره به اینکه سطح سوم، مردم هستند که از این خدمات بهره‌مند می‌شوند و میزان رضایتمندی آنها ملاک موفقیت دولت است، اظهار کرد: هرچقدر مردم به حقوقی که دارند بهتر دست یابند نشان می‌دهد دولت عملکرد بهتری داشته است.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ادامه داد: هدف مجموعه برنامه جامع اصلاحات نظام اداری که تدوین و به دستگاه‌ها ابلاغ شده، دستیابی به روند بهینه در این سه سطح است. در حوزه اصلاح روش‌ها و رویه‌های اصلاح انجام کار مجموعه‌هایی از برنامه‌ها چون استقرار نظام الکترونیک و فناوری‌های نوین در ادارات تعریف و اجرا می‌شود که دستگاه‌های مختلف مطابق با ماموریت‌های محوله اجرای آنها را در دستورکار قرار می‌دهند. شرط موفقیت ما در سطوح یک و دو زمانی به طور واقعی احساس می‌شود که در سطح سوم با رضایتمندی بیشتری از سوی مردم روبرو باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران