پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266020 تاریخ : 1395/11/16-15:08:11
,3,
موفقیت کوثر درآموزش‌های هدفمند منابع انسانی است

موفقیت کوثر درآموزش‌های هدفمند منابع انسانی است

همایش گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد تاسیس موسسه اعتباری کوثر با حضور سیدهادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه‌های انسانی در گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ، سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه‌های انسانی مؤسسه اعتباری کوثر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: همه کارکنان استان با تلاش مضاعف در ماه های پایانی سال خدمت بهتر و بیشتر به مردم را در اولویت قرار دهند .

هاشمی با تاکید بر تکریم مشتریان گفت: از مهمترین دلایل رشد کوثر در این مدت کوتاه حفظ و ثبات  نیروی انسانی و آموزش‌های مستمر، به‌روز و هدفمند بوده است.

وی تمرکز اصلی مؤسسه بر روی جامعه هدف تعیین شده را از شاخص‌های اصلی پایداری موسسه دانست. همچنین با اشاره به آئین‌نامه انضباط کار تصریح کرد: استراتژی و ارزش های مؤسسه در آیین‌نامه به روشنی مشهود است و رعایت این خطوط از مهتمرین وظایف کارکنان است.

قربان غریب مدیر شعب استان گلستان در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : نام مبارک کوثر که بر جان ما حک شده است یکایک ما را ملزم به رعایت شعائر و ارزشهای دینی و انقلابی می‌نماید.

غریب در ادامه با اشاره به اهمیت هوادارکارت کوثر، از مذاکره با تیم‌های پرطرفدار در استان گلستان خبر داد و افزود: مذاکرات اولیه با مدیران عامل تیم‌های والیبال هاوش گنبد و بسکتبال شهرداری گرگان انجام شده است و منتظر تصمیمات نهایی اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه هستیم.

مدیر شعب استان گلستان تصریح کرد: پیگیری مطالبات غیرجاری در استان طبق برنامه ریزی‌های مشخص و هدف‌گذاری‌شده در حال انجام است و گزارشات حاکی از موفقیت‌های نسبی در این امر می‌باشد ، همه باید  وصول مطالبات غیرجاری را به عنوان دغدغه اصلی استان قلمداد نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 454
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران