پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350530 تاریخ : 1397/03/21-15:50:30
,10025,
موفقیت قرارداد حوزه مرهون کنترل داخلی است

مدیر عامل بیمه آسیا:

موفقیت قرارداد حوزه مرهون کنترل داخلی است

موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه در چهار سال اجرا، مرهون کنترل داخلی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه آسیا، دکترکاردگرنایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشست تمدید قرارداد حوزه با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد برای سال چهارم، گفت: موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه، نتیجه کنترل داخلی است که از سوی مرکز خدمات انجام می‌شود.

مدیر عامل بیمه آسیا در ادامه افزود : نظارت و کنترل برگ برنده یک شرکت است و اگر کنترل داخلی به خوبی انجام شود می‌توانیم خدمات بهتر و با قیمت پایین‌تری به مردم ارائه کنیم.
دکتر کاردگر بیان داشت: کارشناسان مجرب مرکز خدمات حوزه با توان علمی بالا، محاسبات بیمه را دقیق انجام می‌دهند و خود به نوعی بیمه‌گر هستند.
مدیرعامل شرکت بیمه آسیا با اشاره به اینکه  در صنعت بیمه، ادبیاتی شکل گرفته است که خدمت ارزان برابر با بی‌کیفیتی تعبیر می‌شود،اظهار داشت: بیمه آسیا در فعالیت خودبه‌هیچ‌وجه نخواسته است خدمت ارزان بی‌کیفیت ارائه کند؛ چراکه باعث می‌شود عملاً نتیجه نگیریم.
دکتر کاردگر در پایان ابراز داشت: در قرارداد بیمه آسیا و حوزه تلاش کرده‌ایم که خدمات با قیمت پایین ولی با کیفیت خوب ارائه شود و این قرارداد می‌تواند به عنوان یک مدل در صنعت بیمه معرفی شود.
حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با حمد و سپاس از خداوند به خاطر همکاری سالم دو مجموعه بیمه آسیا و حوزه، گفت: حفظ این نعمت بزرگ الهی (قرارداد حوزه) کاری بس مهم و حیاتی است.
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با تاکید بر این موضوع که مراقبت، کنترل و نظارت بسیار مهم و اساسی است، اظهار داشت: موفقیت مدیران ارشد بیمه آسیا، مرهون سلامت و صداقت مدیران و کارشناسان این شرکت است و باید از این نعمت محافظت کنیم.
همچنین مهدی شریفی، معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت، محسن پایدار، مدیر پروژه طلاب بیمه آسیا، حجت الاسلام حسام افروز، معاون امور سلامت و بیمه، حجت الاسلام عدالت، مدیر کل بیمه های سلامت و دکتر حدادی، مشاور معاون امور سلامت و بیمه های مرکز خدمات حوزه های علمیه در نشست تمدید قرارداد حوزه ،سخنانی بیان داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران