پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279808 تاریخ : 1396/02/30-18:03:20
,1,22,
موضوع سودآوری باید مورد توجه جدی قرار گیرد

موضوع سودآوری باید مورد توجه جدی قرار گیرد

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در جریان بازدید از شعب استان ایلام گفت: موضوع سودآوری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان ایلام، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک –در این بازدیدها خواستار ارائه به موقع تسهیلات به بخش های مختلف شد و گفت: باید در کنار پرد اخت تسهیلات، موضوع سودآوری را نیز مورد توجه جدی قرار دهیم.

مدیر عامل بانک خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف املاک تملیکی، توازن مصارف و منابع و سود و زیان شعب همواره باید مد نظر قرار گیرد تا بتوانیم چشم انداز روشنی را برای توسعه همه جانبه بانک ترسیم کنیم.

ایمانی پیگیری معوقات و کاهش آن را جزو اساسی ترین راهبردهای بانک توصیف کرد و گفت: شناسایی بازارها، جذب مشتریان و کاهش معوقات موضوع مهمی است که مسئولیت آن بر عهده تک تک کارکنان شعب و ستاد است لذا همه باید در این زمینه تلاش و جدیت داشته باشند.

مدیر عامل بانک با تاکید بر کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه ای و رعایت اصول بانکداری اسلامی تلاش کنیم منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و سایر ذینفعان بانک در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

ایمانی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همکاران شعب استان ایلام، خاطر نشان کرد: باید به افزایش سهم خود از بازار که از اهداف کلیدی بانک می باشد توجه ویژه ای داشته باشیم و با جذب منابع به ویژه منابع ارزان قیمت و مدیریت صحیح منابع و مصارف به بهره وری حداکثری دست یابیم.

وی ارتباطات اثربخش را از مهم‌ترین اصول کار بانکی دانست و تاکید کرد: باید بتوانیم با آموزش اصول ارتباطات، تعاملات تنگاتنگی با مشتریان و مدیران، مسئولان، صاحبان مشاغل و صنایع برقرار کنیم تا بتوانیم از این رهگذر برای جلب اقبال عمومی و جذب منابع موفّق عمل کنیم.

گفتنی است در این سفر از شعب ملکشاهی، مهران، دهلران، آبدانان، دره شهر، بدره، سیدالشهدا(ع)، مرکزی و آیت الله حیدری ایلام بازدید به عمل آمد و مدیر عامل بانک به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از همیاران روابط عمومی شعب ایلام تقدیر کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران