پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282027 تاریخ : 1396/05/03-11:11:30
,3,
موسسه اعتباری کوثر در حمایت از ورزش پیشتاز است

موسسه اعتباری کوثر در حمایت از ورزش پیشتاز است

بیستمین همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی استان قم با حمایت و مشارکت موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ این همایش به منظور توسعه ورزش همگانی، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزایش شور، نشاط و امید در بین جوانان و با همکاری کوثر، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت ورزش های همگانی انجام شد.

همایش پیاده روی خانوادگی استان قم که به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در روز جمعه در مسیر بلوار معنوی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، شرکت کنندگان مسیرحرم مطهر کریمه اهل (س) تا مسجد مقدس جمکران را پیاده طی کردند.

بر اساس این گزارش؛ حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم که مسجد مقدس جمکران میزبان آن بود با تقدیر از حمایت های موسسه اعتباری کوثر گفت: الحمدالله حمایت و همراهی های این موسسه در امر ورزش بسیار گره گشا بوده و کمک بسیار شایانی در توسعه ورزش همگانی استان قم داشته است.

عابدی با اشاره به لزوم توجه و حمایت از ورزش همگانی و ورزش قهرمانی بیان داشت: موسسه اعتباری کوثر در زمینه حمایت از ورزش پیشتاز بوده و اجرای طرح کوثر کارت ورزش استان قم جهت ارتقا ورزش همگانی و قهرمانی شایسته تقدیر است و مسئولین ورزش استان به صورت ویژه از حمایت های موسسه اعتباری کوثر تشکر می نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین یزدی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قم نیز از حمایت موسسه اعتباری کوثر در ترویج ورزش همگانی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: کوثر توانسته است الگوی مناسبی جهت حمایت ارزشی و کارآمد برای ورزش قرار گیرد.

وی افزود : طرح کوثر کارت ورزش استان با هدف حمایت از رشته های ورزشی توسط این موسسه طراحی شده است که در راستای دیگر اقدامات مثبت کوثر به ارتقا و گسترش ورزش کمک شایانی خواهد نمود و از این طریق ورزش دوستان نیز    می توانند بدون دغدغه حامی ورزش محبوب خود باشند.

مسعود اقدسی مدیر شعب استان قم موسسه اعتباری کوثر نیز گفت: همین نگاه باعث شده است موسسه با راه اندازی کارت های هواداری، علاوه بر تضمین منابع دارندگان حساب هواداری، باشگاه ها، هیئت های ورزشی را نیز از گردش مالی هواداران خود بهره مند نماید بدون آنکه مبلغی از منابع صاحبان حساب کسر یا هزینه ای به آنها تحمیل گردد.

اقدسی افزود: در واقع مردم و هواداران ورزش و تیم های ورزشی می توانند با افتتاح حساب و دریافت کوثرکارت در هر یک از351 شعبه کوثر در سراسر کشور ضمن استفاده از تمام مزایای بانکی از تیم محبوب خود حمایت نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه راه اندازی کوثر کارت ورزش استان قم نمونه استانی حمایت مادی و معنوی موسسه اعتباری کوثر از امر ورزش می باشد، به تشریح این طرح پرداخت و اظهار داشت: ان شاءالله با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قم و سایر مسئولین استان، هواداران و ورزش دوستان گرامی می توانند با تجمیع حساب های خود در این موسسه به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کمک نمایند ودر این امر مقدس که باعث سلامتی جامعه و خانواده ها گردیده و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پربار می نماید، اثر گذار باشند.

در این همایش که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتند، از دو فرزند شهید مدافع حرم از طرف موسسه اعتباری کوثر تجلیل شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران