پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278065 تاریخ : 1395/12/26-12:41:00
,3,
موسسه اعتباری کوثر به سامانه متمرکز چکاوک متصل شد

موسسه اعتباری کوثر به سامانه متمرکز چکاوک متصل شد

با موافقت اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی و پس از گذراندن مراحل آزمایشی، موسسه اعتباری کوثر با موفقیت به سامانه چکاوک متصل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ، با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان محترم و همسو با سیاست های بانک مرکزی ، موسسه اعتباری کوثر در تاریخ 19‏/12‏/95 به سامانه چکاوک متصل و پس از انجام مراحل آزمایشی لازم ، مورد  بهره برداری نهایی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش؛ بهره‌برداری از این سامانه با موفقیت کامل و بدون خطا به بهترین شکل انجام پذیرفت و در حال حاضر این خدمت در مرحله اول در شعب نمونه موسسه اعتباری کوثر به مشتریان گرامی ارائه می‌شود.

شایان ذکر است؛ چکاوک، طرحی است که تمامی مبادلات مربوط به چک‌های بانکی، بین شعب تمامی بانک‌ها به روش سیستمی صورت گرفته و زمان واریز وجوه به حساب مشتریان را به کمتر از 24 ساعت کاهش می‌دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران