پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308581 تاریخ : 1396/08/21-13:10:37
,3,
موسسه اعتباری کاسپین بیست و سومین اطلاعیه سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان را اعلام کرد

اطلاعیه

موسسه اعتباری کاسپین بیست و سومین اطلاعیه سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان را اعلام کرد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک موسسه  اعتباری کاسپین؛ شرح این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع کلیه سپرده گذاران محترم تعاونی منحله فرشتگان میرساند؛
پیرو انتشار اطلاعیه های 21 و 22 و در راستای شفاف سازی فرآیند پاسخگویی به مطالبات سپرده گذاران تعاونی اعتبار غیر مجاز منحله فرشتگان و تعیین تکلیف کلیه سپرده گذاران تعاونی مذکور از سوی موسسه اعتباری کاسپین ، با مساعدت و حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حسب تصمیمات متخذه در جلسات کمیته منتخب سران محترم سه قوه، اهم اقدامات به شرح ذیل صورت می پذیرد. لذا شایسته است سپرده گذاران گرامی با در نظر داشتن مطالب زیر به یکی از شعب منتخب موسسه اعتباری کاسپین جهت تعیین تکلیف سپرده های خود مراجعه نمایند.


1- در تاریخ 1396/08/20 ، 10% ذخیره احتیاطی کسر شده در مراحل یک تا پنج روند تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان از سوی موسسه اعتباری کاسپین به حساب واریز گردید.
2- در خصوص سپرده های با مبالغ بیش از دو میلیارد ریال ، به هر فرد حداکثر تا مبلغ دو میلیارد ریال پرداخت می گردد.
3- در صورت داشتن تسهیلات یا ضمانت وام، حساب شخص تا زمان انتقال ( کانورت ) تسهیلات، مسدود می باشد.
4- در خصوص حساب افرادی که در مراحل یک تا پنج فرآیند ساماندهی ، به علت دریافت تسهیلات منتقل ( کانورت ) نشده بود از تاریخ 1396/09/01 این حساب ها نیز به موسسه اعتباری کاسپین منتقل خواهند شد و روند تعیین تکلیف آنان از طریق سایت رسمی موسسه به اطلاع خواهد رسید.
5- در صورتی که سپرده گذار با عنوان معسرین یا اضطرار از حساب خود مبلغی دریافت نموده باشد، مبلغ پرداخت شده از رقم تعیین شده ( دومیلیارد ریال ) کسر خواهد شد.
6- در خصوص حساب های مشترک ، حداکثر تا مبلغ دو میلیارد ریال به حساب سر گروه ( مشتری مرجع ) واریز می گردد.
7- در صورت داشتن چندین حساب مشترک ، حداکثر تا مبلغ دو میلیارد ریال به حساب سر گروه ( مشتری مرجع ) واریز می گردد.
8- در این مرحله جهت دریافت وجوه واریزی به حساب مشتریان با مطالبات بیش از دو میلیارد ریال، کپی برابر با اصل دفترچه یا گواهی سپرده سرمایه گذاری می بایست به شعب ارائه و ضمیمه اسناد مالی شود.
9- کلیه وجوه پرداختی به مشتری از سوی موسسه ، از طریق سامانه ساتنا به حساب شبای مشتری نزد بانکی که ایشان تعیین و معرفی می نماید حواله می گردد.
10- ملاک تعیین سر گروه ( مشتری مرجع) روز افتتاح حساب در سیستم بانکی بنکو می باشد.
11- جهت احراز هویت ارائه اصل مدارک سجلّی و شناسایی ( کارت ملی و شناسنامه ) الزامی می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران