پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265007 تاریخ : 1395/11/02-14:09:16
,3,
موسسه اعتباری نور به شبکه شتاب وصل شد

موسسه اعتباری نور به شبکه شتاب وصل شد

اتصال موسسه ی اعتباری نور به سامانه های ساتنا، پایا و شتاب و دسترسی به محیط عملیاتی این سامانه ها برقرار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، اتصال موسسه اعتباری نور به سامانه های ساتنا، پایا و شتاب و دسترسی به محیط عملیاتی این سامانه ها برقرار شد. از این پس، با اتصال این موسسه به شبکه ی شتاب، مشتریان موسسه اعتباری نور می توانند با مراجعه به کلیه ی دستگاه های خودپرداز در سطح کشور عملیات بانکی مختلف از جمله دریافت و انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت موجودی و غیره را انجام دهند.

موسسه اعتباری نور که از موسسات دارای مجوز و تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است، اکنون با پیوستن به شبکه ی ملی شتاب گامی دیگر در ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان خود برداشت.
پرویز اربابی، مدیرعامل  این موسسه، در این رابطه گفت: "هم اکنون موسسه اعتباری نور با اتصال به شبکه شتاب این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که کلیه ی عملیات بانکی قابل اجرا در دستگاه های خودپرداز را بتوانند از هر نقطه ی ایران با استفاده از کارت های شتاب خود انجام دهند." وی افزود: "پیش از این کارت های صادره ی موسسه صرفا در شعب موسسه قابل بهره برداری بوده است. این درحالی است که کارت های جدید قابلیت اتصال به شبکه ی بانکی شتاب را داشته و مشتریان می توانند با مراجعه به شعبه ای که در آن افتتاح حساب نموده اند نسبت به دریافت کارت متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند."

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران