پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305522 تاریخ : 1396/07/12-08:51:05
,14,
موزه ملی ایران میزبان آثار موزه تاریخ ارمنستان شد

موزه ملی ایران میزبان آثار موزه تاریخ ارمنستان شد

آثاری از موزه تاریخ ارمنستان برای حضور در نمایشگاه مشترک ایران و ارمنستان به موزه ملی ایران منتقل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مجموعه آثار فرهنگ و تمدن کهن ارمنستان همراه با دو نماینده از موزه تاریخ ارمنستان شب گذشته(سه شنبه) وارد کشور شد.

بنابر گفته جبرئیل نوکنده مدیر موزه ملی ایران این آثار که شامل 103 شی مربوط به هزاره چهارم تا سده یکم پیش از میلاد است در نمایشگاه مشترک ایران و ارمنستان به نمایش در می آید.
مدیر موزه ملی ایران پیشتر به ایرنا گفته بود برنامه هایی به مناسبت 80 سالگی موزه ملی طراحی شده که بر اساس آن، نمایشگاه های مختلفی از جمله نمایش 103 اثر از ارمنستان در 25 مهر ماه، آثاری از کره جنوبی در آبان ماه و بیش از 60 اثر متعلق به موزه لوور فرانسه در اسفند ماه در موزه ملی برپا می شود.
به گفته نوکنده، به همین مناسبت، آثار تاریخی استان سمنان و آثار کاوش شده توسط مرحوم مقدم در استان گیلان نیز به نمایش گذاشته می شود و برنامه ای با همکاری موزه ملک و ایکوم در چابهار اجرا خواهد شد.
موزه ملی ایران شامل دو موزه ایران باستان و موزه دوره اسلامی به عنوان اولین موزه ایران، در بخش غربی میدان مشق تهران در ابتدای خیابان سی تیر قرار دارد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران