پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282964 تاریخ : 1396/05/25-16:29:07
,15,
موبایل پوزها (MPOS) چه کارهایی می‌تواند برای شما انجام دهد؟

موبایل پوزها (MPOS) چه کارهایی می‌تواند برای شما انجام دهد؟

با وجود اینکه mPOS نمیتواند کاملا جایگزین پوز سنتی شود، اما مزایا و فرصت‌هایی را برای ارتباط با مشتریان به روش‌های جدید و فروش در محل‌های مختلف را فراهم می‌کند.

بانک و صنعت، میزان فروش در فروشگاه‌تان با فن آوری موبایل پوز (mPOS) به نحوی مطلوب و خارج از تصور می‌تواند افزایش پیدا کند. شما با mPOS ، برای پرداخت آنی به قدرت تلفن هوشمند، تبلت و در نهایت سایر لوازم هوشمند پی می‌برید.

از ارائه خدمات در منزل مشتریان شما گرفته تا کسب و ‌کارهای متنوع در نمایشگاه‌ها، مراکز خرید، باشگاه‌ها یا غذاخوری‌ها و بسیاری مکان های دیگر - با یک حساب کاربری، نرم افزار تلفن همراه و کارت خوان ، شما می توانید به سرعت از تمام کارت های اعتباری و کارت های نقدی استفاده نمایید. با وجود اینکه mPOS نمیتواند کاملا جایگزین پوز سنتی شود، اما مزایا و فرصت‌هایی را برای ارتباط با مشتریان به روش‌های جدید و فروش در محل‌های مختلف را فراهم می‌کند.

 


برخی مزایای کلیدی موبایل‌پوز - mPOS
ابزار جدید پرداخت mPOS این امکان را به مشتری می‌دهد که از تلفن همراه خود به عنوان پایانه فروش استفاده کند و هزینه‌هایی مانند تحویل کالا در منزل یا محل کار ، کرایه تاکسی ، خریدهای اتفاقی و... را با استفاده از کارت‌های بانکی به راحتی انجام دهد.

استفاده از قابلیت NFC ، ارائه رسید پرداخت به صورت پیامک یا با استفاده از پیام‌رسان‌ها با نگاه زیست محیطی، کاهش مصرف کاغذ، شارژ سیمکارت، پرداخت قبض و ... از دیگر مزایای ابزار پرداخت mPOS محسوب می‌شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 367
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران