پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266615 تاریخ : 1395/11/24-12:13:32
,10033,
موافقت دولت با احداث کنارگذر در منطقه حفاظت‌شده جنوب تهران

موافقت دولت با احداث کنارگذر در منطقه حفاظت‌شده جنوب تهران

مدیرکل دفتر ارزیابی‌های زیست‌محیطی از موافقت کلی کمیته منتخب دولت با احداث کنارگذری در جنوب تهران که از منطقه حفاظت شده می‌گذرد؛ خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمید جلالوندی با اعلام این خبر اظهار کرد: در کمیته منتخب دولت متشکل از سازمان حفاظت‌محیط‌زیست، معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی طرح احداث کنارگذر جنوب تهران بررسی و با کلیات آن موافقت شد.

وی ادامه داد: البته این کنارگذر در حدود 500 متر با یکی از مناطق حفاظت شده محیط زیست تداخل دارد که به همین خاطر نیز باید مجددا بررسی شود، اما فعلا نظرات نسبت به کلیات آن مثبت بوده است.
جلالوندی در پاسخ به اینکه آیا این کنارگذر همان اتوبان شهیدشوشتری است،اظهار کرد: نمی‌دانم که این همان اتوبان شهید شوشتری است یا کنارگذر دیگری است.
مدیرکل دفتر ارزیابی‌های زیست محیطی در ارتباط با آخرین وضعیت بررسی احداث تونل انتقال آب سبزکوه به چغاخور که با حواشی زیادی همراه بود، گفت: وضعیت احداث این تونل نیز در کمیته منتخب دولت در حال بررسی است.
جلالوندی افزود: تصمیماتی در این کمیته گرفته شده است که البته هنوز قطعی نیست و باید در مورد آن با استانداران گفت‌وگو شود و اگر تصمیم قطعی شد؛ نتیجه آن را به هیات دولت ارسال و تصمیم‌گیری قطعی را نیز اعلام می‌کنیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران