پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353751 تاریخ : 1397/05/16-10:39:19
,17,4,
مهندسی رفتار تجاری مهمترین الزام مورد نیاز برای حضور در بازار عراق

مهندسی رفتار تجاری مهمترین الزام مورد نیاز برای حضور در بازار عراق

رایزن بازرگانی ایران در عراق توجه به رفتارهای حرفه ای متناسب با بازار را مهمترین اقدام برای تثبیت و توسعه حضور در بازار این کشور دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، ناصر بهزاد گفت: بازار  38  میلیونی عراق  با پیچیدگی زنجیره های توزیع و لایه های متنوع مصرف، رفتار متفاوتی را از سوی فعالین اقتصادی می طلبد تا سهم بیشتری از بازار عاید محصولات کشورمان شود.

وی با تشریح اقداماتی که سایر کشورها  برای کسب توفیق در بازار عراق صورت داده‌اند، افزود: تعامل با مخاطب برای تدوین استراتژی اثرگذار در حوزه بازاریابی، ارتباط مستمر  و مستقیم در بازار عراق، هماهنگی به موقع در خصوص منابع تولید و تأمین و انطباق پذیری کالا با نیاز مشتری  از جمله  مؤلفه‌های مهم در  مهندسی رفتار تجاری است.

بهزاد اظهار داشت: انجام اقدامات حرفه ای متناظر با بخش‌های بازار عراق از سوی فعالین اقتصادی و صادرکنندگان  کالا و خدمات  ایران می تواند در تبیین  سیاست تولید و قیاس مستمر کمک کند و منجر به بالا بردن میزان فروش محصولات شود.

رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: بازار کشور عراق به  3  دست? بازارهای  محلی، سنتی و  مدرن تقسیم می‌شود و بر این اساس، انجام رفتارهای دقیق  و فرآیندی که بتواند بین توانایی‌های شرکت‌های ایرانی و نیازهای مشتریان تعادل برقرار کند بسیار مهم است.

بهزاد وجه غالب مهندسی رفتار در بازار عراق را در گرو  ترسیم و تدوین طرح بازاریابی خاص این بازار دانست که بتواند در هر بخش با اتکا به مزیت های موجود، راهبرد مناسبی را در ایجاد خطوط تولید، کانال‌های توزیع، ارتباطات، قیمت گذاری  و موضع یابی کالاایجاد کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران