پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310131 تاریخ : 1396/09/11-19:43:10
,17,22,
مهندس نعمتی در زاهدان بر ارتقا کیفیت خدمات پستی تاکید کرد

مهندس نعمتی در زاهدان بر ارتقا کیفیت خدمات پستی تاکید کرد

معاون وزیر، رییس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در زاهدان گفت: موفقیت پست در انجام ماموریت ها و اهداف تعیین شده مستلزم بهبود کیفیت خدمات رسانی بویژه در بخش توزیع مرسولات و انجام تعهد به مشتریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ مهندس نعمتی که در جمع کارکنان و موزعین اداره پست زاهدان سخن می گفت، با اشاره به اینکه امروزه تامین رضایت مشتریان یکی از مباحث مهم شرکت است افزود: معتقدم با ارایه خدمات مطلوب تر و عمل به تعهدات می توان به این هدف نیز نایل آمد.

وی عدم توجه به رضایت مشتریان و قصور در این رابطه را تعلل در رسیدن به اهداف شرکت و عدم توفیق شبکه دانست.

مدیرعامل شرکت ملی پست حضور اپراتورهای بخش خصوصی در ارایه خدمات پستی را یادآور شد و اظهار داشت: این حضور را مغتنم شمرده و امیدواریم همانگونه که با ظهور رقبا در عرصه فعالیت های مخابراتی بر کیفیت این خدمات افزوده شد؛ رقبای پستی نیز موجب بهبود خدمات رسانی حوزه پست شوند.

او تصریح کرد: ما به عنوان بخش حاکمیتی انجام خدمات پایه پستی را بر عهده داریم و پس از ورود  اپراتورها به بازار؛ این مسئولیت پررنگ تر خواهد شد.

وی افزود: در تعامل با رقبا سعی خواهیم نمود از توان و ظرفیت یکدیگر در تامین خدمات مورد نیاز مردم، که امروزه به شدت در حال تغییر است؛ استفاده کنیم و به عنوان زیرساخت اصلی در کسب و کار و ایجاد اشتغال که از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید است، همراه و یاور دولت باشیم.

مهندس نعمتی از 5000 نامه رسان در سطح شبکه به عنوان افتخار و سرمایه پست یاد کرد و گفت: مطمینا بخش خصوصی از این سرمایه با انگیزه و همچنین شبکه توزیع گسترده و مویرگی برخوردار نیست.

وی داشتن برنامه مدون را ضرورت حرکت رو به جلو عنوان کرد و افزود: همکاران می بایست نگاه شرکتی،  ارتقا کیفیت و تنوع بخشی به سرویس ها را مدنظر قرار دهند.

رییس هیئت مدیره شرکت ملی پست از تمامی کارکنان خواست ضمن توجه به ارتقا و بهبود کیفیت خدمات، تعدیل هزینه های غیرضروری را نیز مدنظر قرار دهند و همواره با ارایه پیشنهادات در چهار موضوع اصلی پست یعنی افزایش ترافیک، کسب درآمد، کاهش هزینه ها و بهبود کیفیت همراه و راهنمای شبکه باشند/

مهندس نعمتی افزود: پست همواره مورد توجه وزیر، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان قرار دارد و مقام عالی وزارت همیشه بر بهبود معیشت کارکنان این شبکه تاکید دارد.

معاون وزیر در ادامه به پرسش های مطرح شده از سوی کارکنان و مسئولان اداره پست زاهدان پاسخ گفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران