پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267405 تاریخ : 1395/12/09-11:17:26
,2,
مهندس فلاح‌فر: با استقرار نرم‌افزار جدید پست‌بانک‌ایران خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه می‌شود

مهندس فلاح‌فر: با استقرار نرم‌افزار جدید پست‌بانک‌ایران خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه می‌شود

مهندس فلاح‌فر عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران درجلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه دو تهران اظهارداشت:‌ با استقرار نرم‌افزار جدید بانک در شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی، ظرفیت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و گسترش خدمات ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق به ارزیابی عملکرد بانک در دو بخش ارتقاء‌ مأموریت آن به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و ارائه خدمات خرده‌بانکداری در روستاها و مناطق کم‌برخوردار پرداخت و افزود: در راستای این مهم امکان ورود بانک در بخش‌های مختلف اقتصادی با کمک صندوق توسعه ملی که از نرخ بازدهی بالائی برخوردار است بیش از پیش فراهم می‌شود.

عضو هیأت‌مدیره درپایان به تشریح شیوه محاسبه بهر‌ه‌وری پرداخت و تأکید کرد: برای درآمدزائی بیشتر، مجموعه بانک عزم خود را با همت مضاعف و تلاش جمعی جزم کرده است و قطعاً عملکرد بهتری را شاهد خواهیم بود. 
همچنین عباس پیرائی رئیس اداره‌کل پیگیری، نظارت و وصول مطالبات در ادامه این جلسه ضمن تأکید بر رعایت نکات اساسی در نحوه پرداخت تسهیلات بر اساس قوانین و مقررات، بهداشت اعتباری و عدم استفاده از ضامنین ذینفع گفت: پس از پرداخت تسهیلات باید بر روند مصرفی آن نیز نظارت داشته باشیم تا در وصول آن با چالش کمتری مواجه شویم.
وی افزود: در فرآیند وصول مطالبات، مذاکره را از ابتدا تا انتها باید در دستور کار قرار داده و استمهال را به‌عنوان یک فرصت طلائی برای مشتریان لحاظ کرد.
پیرائی درخصوص برنامه‌های اساسی در حوزه نظارت اظهارداشت: سیاست اصلی بانک ارائه راهکار، رفع ابهامات و اشکالات با رویکرد ارشادی و مدنظر قراردادن ریسک‌پذیری کارکنان و اعتمادسازی مشتریان است. 
گفتنی است: در این جلسه محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار، محمدرضا رحیمی مدیر امور بین‌الملل و شعب مناطق آزاد، مجتبی حقی رئیس اداره کل عملیات ارزی و محمود یوسفی مدیر شعب منطقه دو تهران نیز حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران