پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349450 تاریخ : 1397/03/01-16:57:22
,7,
مهمترین موانع افزایش قیمت طلا در روزهای آینده

مهمترین موانع افزایش قیمت طلا در روزهای آینده

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که تقویت ارزش دلار و بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا مهمترین موانع موجود برای افزایش قیمت طلا در روزهای آینده به شمار می رود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ کن موریسون سردبیر نشریه موریسون اند مارکتس تاکید کرد: به نظر من قیمت طلا در روزهای آینده تا حد زیادی به روند نوسانات ارزش دلار و بهره اوراق قرضه خزانه داری آمریکا بستگی خواهد داشت.

وی افزود: به نظر من قیمت طلا می تواند در روزهای آینده بالاتر از سطح حمایتی 1280 دلاری تثبیت شود و به زودی تا 1305 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

فیل فیلین استراتژیست موسسه سرمایه گذای پرایس فیوچرز نیز گفت: افت قیمت طلا در روزهای گذشته موجب افزایش تقاضای فیزیکی خواهد شد. به نظر من فشار فروش در روزهای اخیر عامل اصلی کاهش قیمت جهانی طلا بوده است.

ریچارد بیکر تحلیلگر اقتصادی نیز پیش بینی کرده است که قیمت طلا در روزهای آینده بار دیگر به بیش از 1300  دلار خواهد رسید. وی بر این باور است که افزایش تورم در اقتصاد آمریکا در نهایت به نفع تقاضا و قیمت طلا خواهد بود.

البته برخی تحلیلگران نیز معتقدند که افزایش ارزش دلار آمریکا در روزهای آینده موجب خواهد شد تا قیمت طلا تا 1275 دلار در هر اونس کاهش یابد.



 منبع:سایت طلا



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 411
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران