پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280696 تاریخ : 1396/03/29-12:34:50
,1,
مهلت 4 روزه برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی صدور کارت شهروندی بانک شهر

مهلت 4 روزه برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی صدور کارت شهروندی بانک شهر

قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر گفت: برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی صدور کارت شهروندی این بانک ، فقط 4 روز دیگر فرصت باقی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سید مرتضی صالحی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای افزایش رضایتمندی و جلب نظر هموطنان در ارائه خدمات متنوع بانکی، کارت شهروندی بانک شهر با تخفیف ویژه از ابتدای ماه مبارک رمضان به شهروندان ارایه شده که برای استفاده از این تخفیف تنها چند روز دیگر فرصت باقی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این کارت افزود: کارت شهروندی محصولی متفاوت از بانک شهر است که با دارابودن یک کیف پول الکترونیکی هوشمند، به منظور تسهیل پرداخت‌های روزانه، این امکان را به شهروندان می‌دهد تا با اطمینان خاطر و امنیت بالا تمامی پرداخت‌های خرد و کلان خود را انجام دهند.
صالحی خاطر نشان کرد: همچنین این کارت در تمامی مراکز خرید، سامانه‌های حمل و نقل شهری مانند اتوبوس، مترو و در آینده نزدیک در تاکسی‌ها قابل استفاده است.
به گفته قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر، کارت شهروندی به عنوان بستری امن، سریع، قابل اطمینان و منعطف در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و به منظور رفاه عمومی شهروندان طراحی شده و مهم‌ترین هدف این کارت، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان و سرعت بخشیدن به فرآیندهای مالی خرد است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران