پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376639 تاریخ : 1397/06/24-12:43:30
,11,21,
مهر ماه، زمان افتتاح رسمی فرودگاه مسافربری پیام/مشهد، شیراز، تبریز و کیش مسیرهای پروازی فرودگاه

اکبریان خبر داد:

مهر ماه، زمان افتتاح رسمی فرودگاه مسافربری پیام/مشهد، شیراز، تبریز و کیش مسیرهای پروازی فرودگاه

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس از بهره برداری رسمی از فرودگاه مسافربری پیام کرج در مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ عزیز اکبریان  با اشاره به آخرین وضعیت پروژه راه اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام کرج، گفت: روز گذشته اولین پرواز مسافربری این فرودگاه، از شهر مقدس مشهد صورت گرفت و قطعا در آینده شاهد افزایش پروازهای مسافربری در این فرودگاه خواهیم بود.

استفاده جمعیت 6 میلیونی استان‌های قزوین، البرز و تهران با راه‌اندازی فرودگاه پیام/ کاهش تراکم مسافری در فرودگاه مهرآباد

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به جمعیت حدود 6 میلیونی استان البرز، استان قزوین و شهرستان های شهریار و ملارد، راه اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام بسیار مهم خواهد بود، زیرا این مسئله قطعا در کاهش تراکم مسافری در فرودگاه مهرآباد اثرگذار است، از طرف دیگر راه اندازی این بخش نقش کلیدی در پدافند غیرعامل خواهد داشت.

وجود برخی مشکلات جاده ای و مواصلاتی در مسیر فرودگاه پیام کرج

وی افزود: در سال های گذشته سرمایه گذاری مناسبی در بخش های مختلف فرودگاه پیام از جمله حوزه باربری صورت گرفته و امروز این فرودگاه تمام تجهیزات لازم و استاندارد مانند تجهیزات باند و ناوبری را دارا است، البته برخی مشکلات مانند زیرساخت های جاده ای و جاده های مواصلاتی وجود دارد که شهرداری کرج و وزارت راه به دنبال رفع آن ها است.

مشهد، شیراز، تبریز و کیش مسیرهای پروازی فرودگاه پیام کرج

اکبریان ادامه داد: در شرایط کنونی بخش مسافربری فرودگاه پیام به صورت موقت در حال فعال است، البته بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، علاوه بر شهر مقدس مشهد، پروزهای شیراز، تبریز و کیش نیز صورت خواهد گرفت.

سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی برای توسعه و بهسازی فرودگاه پیام

این نماینده مردم در مجلس دهم با اعلام اینکه تاکنون حدود 50 میلیارد تومان برای توسعه و بهسازی فرودگاه پیام کرج سرمایه گذاری شده است، تصریح کرد: این فرودگاه متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

مهر ماه، زمان بهره برداری رسمی از فرودگاه مسافربری پیام/ حضور روحانی یا جهانگیری برای افتتاح پروژه

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بهره برداری رسمی از فرودگاه مسافربری پیام کرج در مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، مقرر شد که این فرودگاه در مهر ماه با حضور رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور افتتاح شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران