پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349285 تاریخ : 1397/02/31-11:00:12
,5,
منطقه 8 میزبان جلسه هم اندیشی ولتاژگیری خطوط انتقال گاز

منطقه 8 میزبان جلسه هم اندیشی ولتاژگیری خطوط انتقال گاز

جلسه هم اندیشی ولتاژگیری خطوط انتقال گاز مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز ایران به میزبانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در شهر تبریز برگزار شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت انتقال گازایران، جلسه هم اندیشی ولتاژگیری خطوط انتقال گاز مناطق دهگانه شرکت انتقال گاز ایران به میزبانی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در شهر تبریز برگزار شد .

در این جلسه که با حضور نمایندگانی از مهندسی و بازرسی فنی مناطق دهگانه (2،3،4،5،8) برگزار و در مورد مشخصات فنی دستگاه Interrupter & CP Logger بررسی و هم اندیشی شد.
رییس تعمیرات برق و کنترل خوردگی منطقه 8 با اعلام این خبر گفت: این دستگاه جهت ولتاژگیری خطوط انتقال کاربرد داشته و قادر است همزمان ولتاژ روشن و ولتاژ خاموش لحظه ای (IOP) را اندازه گیری کند.
وی افزود: فرمت فایل خروجی این دستگاه قابل بارگیری به سیستم GIS خواهد بود و این دستگاه با مشخصات ذکر شده در شرح فنی نمونه مشابه خارجی ندارد و به طور اختصاصی برای شرکت انتقال طراحی و ساخته خواهد شد.
شایان ذکر است در این هم اندیشی مقرر شد، مشخصات مورد نیاز شرکت انتقال گاز به تولیدکنندگان داخلی اعلام و همکاری های لازم جهت ساخت آن انجام شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران