پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279545 تاریخ : 1396/02/20-09:39:59
,5,17,
منابع مالی مردمی کلید توسعه صنعت نفت و گاز

معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت عنوان کرد:

منابع مالی مردمی کلید توسعه صنعت نفت و گاز

اگر منابع مالی مردم در صنعت نفت و گاز به کار گرفته شود، منابع مورد نیاز برای توسعه برخی میادین را می توان از داخل کشور و به همت بخش خصوصی تامین کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه میدان سپهر میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت اویک، عنوان کرد: با برنامه ریزی می توانیم منابع مالی مردمی را در مسیر پیشبرد اهداف طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت حرکت دهیم.

 غلامرضا منوچهری در آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت  گفت: استفاده از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی تاکنون در دستور کار قرار داشته است و همچنان دنبال می شود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر می تواند در تامین منابع مالی به شرکت‌های خصوصی کمک کند.

منوچهری از استفاده از منابع مالی مردمی به عنوان سومین راهکار تامین منابع یاد کرد و گفت: اگر منابع مالی مردم در صنعت نفت و گاز به کار گرفته شود، منابع مورد نیاز برای توسعه برخی میادین را می توان از داخل کشور و به همت بخش خصوصی تامین کرد.

وی چنین اقدامی را نیازمند تغییر نگرش دانست و افزود: استعدادهای طبیعی زیادی در حوزه توسعه‌ای صنعت نفت وجود دارد و ظرفیت برای جذب سرمایه نامحدود است.

منوچهری برگزاری نمایشگاه نفت با این ابعاد را نشان دهنده توانمندی‌های بسیار شرکت‌ها و پیمانکاران داخلی عنوان کرد و گفت: در کنار همه این توانمندی‌ها به تعامل در سطح بین المللی به منظور جذب سرمایه و فناوری نیاز داریم.

وی به میدان سپهر و آذر اشاره کرد و گفت: پیش بینی می کنیم نفت در میدان سپهر بیش از میزان اعلام شده تاکنون باشد و همچنین اویک به خوبی در میدان آذر کار کرده است و امیدواریم به زودی برداشت از این میدان افزایش یابد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران