پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315192 تاریخ : 1396/11/19-18:52:34
,21,
مقابله با آلودگی هوا باید در بودجه 97 پررنگ دیده شود

دکتر لاریجانی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان:

مقابله با آلودگی هوا باید در بودجه 97 پررنگ دیده شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پشتیبانی مردم از انقلاب باعث می‌شود دشمنان پس زده شوند و امنیت در ایران پایدارتر باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر علی لاریجانی عصر امروز (پنج شنبه، 19 بهمن ماه) به استان اصفهان سفر کرده است، در بدو ورود خود به این استان در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: برای بنده سعادتی است که در ایام پرفروغ 22 بهمن فرصتی شد تا از استان زیبا و تاریخی اصفهان بازدید کنم، قصد داریم از اوضاع استان اصفهان و پروژه‌ها و مسائل مهم این استان فهم درستی پیدا کنیم تا در ایام بررسی بودجه که در آن قرار داریم، تا آنجا که امکان دارد کمک برای رفع مشکلات انجام شود.

نمایندگان استان اصفهان پیگیر حل مسئله آب منطقه در لایحه بودجه 97 هستند
دکتر لاریجانی افزود: برخی پیچیدگی‌ها در مسائل آب استان اصفهان وجود دارد و یکی از دلایلی که باعث شد لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق بازگردد همین بررسی مسئله آب بود که البته نمایندگان استان اصفهان نیز مستمراً در حال پیگیری موضوع هستند.

رئیس نهاد قانونگذاری افزود: در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم شرکت خواهم کرد تا ابراز ارادت و ادبی داشته باشم، امیدوارم ایام فرخنده 22 بهمن بر همه ملت ایران مبارک باشد، 22 بهمن یک روز ملی که متعلق به همه ملت است.

اذعان چهره های برجسته بین المللی به دستاوردهای ملت ایران در روز 22 بهمن

وی ادامه داد: 22 بهمن ماه یک روز بسیار استثنایی است چرا که انقلاب اسلامی باعث استقلال شد و شر دشمنان را دور کرد و همچنین تحولی در منطقه و صحنه بین‌الملل ایجاد کرد، اینکه 22 بهمن ماه روز بزرگی است سخنی نیست که تنها ما گفته باشیم، بزرگانی که در سال‌های گذشته از چهره‌های برجسته در صحنه بین‌الملل هستند نیز می‌دانند ملت ایران در 22 بهمن ماه کار بزرگی کرد و تحولی به وجود آورد که زنجیره‌های آن در سطح منطقه همچنان روشنایی بخش است بنابراین حفظ و صیانت از این دستاورد که متعلق به خود ملت ایران است، ارزشمند است و حکایت از هوشمندی ملت دارد.

دکتر لاریجانی ادامه داد: علاوه بر موضوعات مذکور، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه باعث می‌شود امنیت ایران پایدارتر و استوارتر شود، ما در منطقه پرمشکل و داغی قرار داریم و همه کشورهای منطقه درگیر هستند.

وی تصریح کرد: استقرار امنیت در ایران بسیار خوب است و تداوم آن مهمتر است.

رئیس نهاد قانونگذاری افزود: حضور مردم و پشتیبانی ملت از انقلاب باعث می‌شود دشمنان پس زده شوند و امنیت در ایران پایدارتر باشد. همچنین پشتوانه‌ای برای امیدواری همه کشور اعم از دست‌اندرکاران و ملت ایران محسوب می‌شود تا مشکلات با شتاب و همت بیشتری حل شود.

نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است

دکتر لاریجانی گفت: مردم بدانند نظام جمهوری اسلامی متعلق به خود آنها است و رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را، مردم انتخاب می‌کنند، هر چه حضور مردم قوی‌تر باشد شتاب حل مسائل بهتر خواهد شد.  

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از موضوعاتی که باید در بودجه پررنگ‌تر و روشن‌تر دیده شود؛ رسیدگی به مسائل محیط زیست و رفع آلودگی هوا است، واقعاً باید برنامه روشن‌تری در این زمینه داشت تا معلوم شود که در سال آینده برای شهرهای بزرگ چه اقداماتی باید انجام داد.

حل مسئله آلودگی هوا در یک سال ممکن نیست/ باید برای رفع معضل آلودگی برنامه ریزی دقیق کرد

دکتر لاریجانی یادآور شد: قطعاً حل مسئله آلودگی هوا در یک سال ممکن نیست اما باید مشخص شود که گام‌هایی که در این راستا برداشته می‌شود سالانه چند درصد به رفع مسئله آلودگی هوا کمک می‌کند و با توجه به اینکه موضوعات مذکور را در لایحه بودجه مشاهده نکردیم، کمیسیون تلفیق با همکاری دولت باید مسائل را بررسی کند تا حرف روشن‌تری در این زمینه بیان شود به نحوی که آن موضوعات مورد نیاز را که باید از مجلس اجازه گرفته شود در همین بودجه جانمایی و لحاظ کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 358
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران