پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265879 تاریخ : 1395/11/12-13:14:58
,1,10033,
معرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان «بهره‌وری سبز و حفظ محیط زیست»

معرفی برگزیدگان مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان «بهره‌وری سبز و حفظ محیط زیست»

در مراسمی با حضور سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، دکتر رویا طباطبایی یزدی، رئیس سازمان ملی بهره وری ایران و مهندس ناصر مقدسی، قائم مقام رییس سازمان جنگل ها، منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، از برگزیدگان مسابقه نقاشی «بهره وری سبز و حفظ محیط زیست» تجلیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی، استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ، در تشریح حضور بانک ایران زمین در این مراسم اظهار داشت: فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست با محوریت بهره وری سبز جزو مسائل مهمی است که نیازمند مشارکت همگانی است.

وی افزود: بانک ایران زمین مسئولیت اجتماعی خود را حوزه محیط زیست تعریف کرده است و سعی نموده با حذف کاغذ در مراودات اداری، پاکسازی محیط زیست، همکاری با ارگانهای مختلف و حمایت از برنامه‌هایی که در حوزه فرهنگ سازی اجرا می شوند، حساسیت جامعه، بخصوص کودکان را نسبت به این موضوعات افزایش دهد.
استاد اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با تلاش همگانی و درک صحیح از مشکلات هرکس به سهم خود گامی هر چند کوچک را در بهبود شرایط محیط زیست کشور بردارد.
رئیس سازمان ملی بهره وری ایران در ابتدای این مراسم که عصر روز یکشنبه ـ 10 بهمن ماه 1395 ـ در تالار «استاد شهناز» خانه هنرمندان ایران برگزار شد، با بیان گزارشی از روند اجرای این مسابقه نقاشی گفت: در مجموع 1175 اثر از 1089 شرکت‌کننده از 20 استان و نزدیک به 100 شهرستان به دبیرخانه از طریق پست و پست الکترونیک در سه رده سنی ارسال شده است. بدین‌ترتیب در رده سنی 4 تا 7 سال، 287، در رده سنی 8 تا 11 سال، 534 و در رده سنی 12 تا 15 سال 226 شرکت کننده در مسابقه مشارکت کرده‌اند و اطلاعات 42 شرکت‌کننده با وجود پیگیری‌های صورت گرفته ناقص بوده است.
در این مراسم هدایایی از طرف بانک ایران زمین به تمامی برگزیدگان اهداء شد.
همچنین همزمان با مراسم اختتامیه نمایشگاهی از آثار برگزیده و آثار شایسته تقدیر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد که می توان گفت نخستین نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان در این محل به شمار می آید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران