پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307907 تاریخ : 1396/08/10-09:24:40
,10028,
معرفی برترین های المپیاد سراسری کشتی آزاد کارکنان سازمان تامین اجتماعی

معرفی برترین های المپیاد سراسری کشتی آزاد کارکنان سازمان تامین اجتماعی

هفتمین دوره المپیاد سراسری کشتی آزاد کارکنان سازمان تامین اجتماعی به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ در پایان این مسابقات ، تیم های تامین اجتماعی مازندران، لرستان و کردستان عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و تیم های همدان ، اصفهان و مرکزی نیز صاحب عنوان های سوم تا ششم شدند .

در وزن57 کیلوگرم المپیاد سراسری کشتی، علی مرادی از آذربایجان غربی و حسین کاویانی از فارس به ترتیب اول و دوم و احمد مرادی از لرستان و احمد نادری محمودیان از مرکزی مشترکاً سوم شدند.

در وزن 61 کیلوگرم، مسعود پیرخفری از کردستان اول و محمدرضا قنبری از همدان دوم شد وعلیرضا اسلامی از گلستان و اسماعیل جهانگیری از مرکزی  به طور مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

محمدفرشید حسین پناهی از کردستان و عزیز رشیدی از آذربایجان غربی در وزن 65 به ترتیب اول و دوم شدند و محمدتقی ساربان از اصفهان و محسن خدادادی از مازندران عنوان سومی همین وزن را مشترکاً به خود اختصاص دادند.

در 70کیلوگرم این مسابقات مرتضی میرمحمدی از زنجان اول شد و موسی شعبان نیا از گیلان دومی را بدست آورد و پرویز سیاه سنگی از مازندران و محمود رهنما از اصفهان مشترکاً سوم شدند.

در 74کیلوگرم حسین معتکف از مازندران مقام اول را کسب کرد و محمد سپهوند از لرستان دوم شد و مهدی اسدی از زنجان و رضا رنجبری از همدان مشترکاً سوم شدند.

در 86کیلوگرم، اباذر باقری از مازندران و  اسماعیل رشیدی از کردستان به ترتیب اول و دوم و اکبر مقصودی از تهران و حسین ساری مقدم از گلستان مشترکاً سوم شدند.

در 97کیلوگرم، محسن فولادوند از لرستان اول شد و عسکرممی زاده از آذربایجان شرقی دومی را بدست آورد و سیدیاسرمظاهری کهگیلویه و بویراحمد و مجید غریبی از تهران مشترکاً سوم شدند.

در 125کیلوگرم، محمد گرجی از مازندران اول شد و فرداد فریدی از کردستان مقام دوم را کسب کرد و انوش رحمانی از لرستان و محسن باقری از مرکزی مشترکاً سوم شدند.

شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این المپیاد با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید پایدار یاسوج برگزار شد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران