پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282566 تاریخ : 1396/05/15-18:04:08
,5,
معاون وزیر نفت از سفر مقام های بانک مرکزی به اندونزی در هفته آتی خبر داد

معاون وزیر نفت از سفر مقام های بانک مرکزی به اندونزی در هفته آتی خبر داد

معاون امور بین‎الملل و بازرگانی وزیر نفت اعلام کرد اکنون ایران به اندونزی نفت و گاز مایع (ال‌.پی‌.جی) صادر می کند و قرار است هفته آینده هیاتی از بانک مرکزی کشورمان برای ارتقای همکاری‌های بانکی به آن کشور برود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نفت، امیرحسین زمانی نیا امروز(یکشنبه) پس از دیدار وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران با وزیر هماهنگ کننده امور دریایی جمهوری اندونزی، افزود: در این دیدار درباره مسائل مالی و بانکی صحبت شد.

و قرار شد هفته آینده هیئتی از بانک مرکزی ایران برای ارتقای همکاری‌های بانکی به این کشور سفر کند.
وی پس از اشاره به تصمیم 2 طرف درباره سفر هیات بانک مرکزی ایران به «جاکارتا»، تاکید کرد برای ایران روابط بانکی مستقیم میان 2 کشور بسیار بااهمیت است.
معاون وزیر نفت یادآوری کرد طرح جامع توسعه (ام.دی.پی-MDP) برای میدان‌های آب تیمور و منصوری از سوی شرکت «پرتامینا» دریافت شده است و اضافه کرد: این پیشنهاد در حال بررسی است.
وی ادامه داد: شرکت ملی نفت ایران برای توسعه میدان‌های آب تیمور و منصوری علاوه بر پرتامینا با چند شرکت داخلی و خارجی تفاهم‎نامه امضا کرده است و امید می رود پرتامینا با جدیت بحث‌های فنی این 2میدان را دنبال کند.
به گفته وی، موضوع ازدیاد برداشت در میدان‌های آب تیمور و منصوری از اهمیت زیادی برخوردار است.
معاون وزیر نفت از سفر هیاتی از شرکت پرتامینا به تهران برای بررسی طرح جامع پیشنهادی خود درباره توسعه میدان‌های آب تیمور و منصوری در آینده نزدیک خبر داد.
به گفته وی، وزیر نفت در این دیدار ابراز امیدواری کرده است تکلیف توسعه میدان‌های آب تیمور و منصوری تا پایان سال جاری میلادی (اوایل دی ماه) روشن شود.
 شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی نفت اندونزی (پرتامینا) چندی پیش با هدف مطالعه 2میدان نفتی منصوری و آب تیمور، یادداشت تفاهم همکاری (ام.اُ.یو-MOU) و قرارداد محرمانگی امضا کردند.
«لوک اویل» روسیه و شرکت های ایرانی «تنکو» و «مپنا» برای مطالعه این میدان ها با شرکت ملی نفت ایران تفاهمنامه همکاری دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 433
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران