پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351939 تاریخ : 1397/04/16-15:25:02
,15,
معاون فنی و بازرگانی: نامه رسان ها نمایندگان رسمی دولت و نظام در مراجعه به منازل مردم هستند

معاون فنی و بازرگانی: نامه رسان ها نمایندگان رسمی دولت و نظام در مراجعه به منازل مردم هستند

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل در جمع موزعین پست استان گیلان گفت: نامه رسان ها به عنوان نمایندگان رسمی دولت و نظام به در خانه های مردم مراجعه می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، احمدی روز شنبه در جریان سفر به این استان و بازدید از بخش های مختلف اداره کل پست استان گیلان و دیدار و گفت و گو با همکاران موزع افزود: بخش توزیع به دلیل حجم زیاد کار و ارتباط مستقیم با شهروندان، از حساسیت بالایی برخوردار است .

وی با اشاره به اینکه نامه رسان ها امین و دلسوز مردم هستند، تصریح کرد: نوع ارتباطی که ما در سطح توزیع با مردم برقرار می نماییم حائز اهمیت است به همین دلیل بایستی بازخورد آن را نیز رصد کنیم تا مشخص شود مردم از مجموعه ما چه تصویر و انتظاراتی دارند.

معاون فنی و بازرگانی اظهار داشت: همکاران موزع نقش کلیدی در سفره پست دارند و ما بایستی با درک اهمیت این جایگاه و همچنین در سایه اعتماد مردم به پست، به مسئولیت مان در ارایه تصویر مناسب از شبکه پستی کشور و همچنین رسالت و ماموریت مان در خدمت رسانی شایسته و مطلوب به مشتریان عمل کنیم.

وی در ادامه گفت: برنامه ریزی های مناسبی در جهت توسعه و تجهیز ناوگان پستی کشور صورت گرفته است که فرایند اجرایی آن مجدانه از سوی مدیران و مسئولان در حال پیگیری است.

احمدی با مطلوب ارزیابی کردن فضای واحدهای اجرایی پست استان گیلان، افزود: ایجاد محیطی مناسب توام با انگیزه و نشاط در بخش ها و واحدهای مختلف بویژه واحد تجزیه و مبادلات، نقش بسزایی در بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهرندان دارد.

ابوالفضل باقری منش مدیر کل پست استان گیلان نیز که در جریان این بازدید حضور داشت، به تشریح مشکلات و چالش های موجود در بخش توزیع پرداخت و گفت: کمبودهای موجود در پوشش متحد الشکل همکاران موزع و مشکلات محلی موقعیت اداره کل پست استان گیلان از عمده ترین مشکلات در این زمینه است.

در پایان این بازدید، معاون فنی و بازرگانی به پرسش های مطرح شده از سوی موزعین پاسخ داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران