پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281026 تاریخ : 1396/04/11-14:15:50
,11,
معاون بنیاد مسکن از آمادگی این بنیاد برای ساخت مسکن درسواحل مکران خبرداد

معاون بنیاد مسکن از آمادگی این بنیاد برای ساخت مسکن درسواحل مکران خبرداد

معاون عمران ‌روستایی بنیاد ‌مسکن انقلاب‌اسلامی از اعلام آمادگی بنیاد مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی در سواحل مکران بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی وزارت راه و شهرسازی و با توجه به اقلیم آن مناطق خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا شاملو افزود: بنیاد مسکن در صورت تصویب طرح توسعه مکران و تفویض یکسری از مسئولیت‌ها از سوی مجموعه وزارت راه و شهرسازی، ساخت مسکن را در مناطق جنوبی و به ویژه در روستاها و حاشیه شهرها با توجه به طرح‌های عمرانی و همچنین اقلیم منطقه انجام خواهد داد.

شاملو تاکید کرد: خوشبختانه مشاورانی در این رابطه انتخاب شده‌اند و مطالعاتی در این رابطه داشته اند و گروه کثیری از مردم نیز در مناطق جنوبی کشور از تسهیلات مسکن روستایی بنیاد استفاده کرده‌اند. 
با توجه به محرومیت منطقه طبیعی است که باید کمک‌های ویژه ای در این رابطه انجام شود که بخشی از این کمک‌ها به صورت کمک‌های بلاعوض، و بخشی نیز به صورت تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت خواهد بود و همه اینها در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد.

در چهارچوب ضوابط، نیاز مسکن مناطق جنوبی را تامین می‌کنیم
وی افزود: ساخت مسکن در مناطق جنوبی کشور و مکران بستگی دارد به اینکه مردم مناطق جنوبی تا چه اندازه استقبال کنند و همچنین مردم و ساکنان منطقه به چه شیوه‌ای توجیه شوند. 
به گفته وی ، آنچه که در منطقه چابهار مشهود است و تا حدودی نیز در زاهدان، ساخت و سازهای نابسامانی و بی‌برنامه‌ای وجود دارد و تلاش ما بر این است تا با کمک مسئولان محلی، جلوی اینکار را بگیریم. ساخت و سازها را هدایت کرده و در قالب، چهارچوب‌ها و ضابطه مشخص به نیازهای ساکنان پاسخ دهیم.
 دولت یازدهم برای توسعه سواحل مکران برنامه خاصی را در نظر گرفته و قرار است در این سواحل در جنوب کشور چند شهر جدید برای افزایش فعالیت های اقتصادی در منطقه احداث شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران