پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306112 تاریخ : 1396/07/18-16:06:16
,14,
معافیت‌های مالیاتی برای تمام بخش‌های گردشگری در نظر گرفته شود

محمد محب‌خدایی در نشست با رؤسای تشکل‌های گردشگری:

معافیت‌های مالیاتی برای تمام بخش‌های گردشگری در نظر گرفته شود

معاون گردشگری گفت: معافیت‌های مالیاتی باید برای تمام بخش‌های صنعت گردشگری در نظر گرفته شود تا همه خواستار حضور و فعالیت در این صنعت شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نشست محمد محب‌خدایی معاون گردشگری با روسای تشکل‌های گردشگری با موضوع «مشوق‌های حمایتی و معافیت‌های مالیاتی» امروز سه‌شنبه 18 مهر 96 با حضور مدیران‌کل معاونت گردشگری و روسای تشکل‌های مختلف گردشگری برگزار شد.

محمد محب‌خدایی معاون گردشگری در این جلسه گفت:صنعت گردشگری باید در جایگاهی قرار بگیرد تا همه تحت پوشش این صنعت قرار بگیرند.

معاون گردشگری اضافه کرد: معافیت‌های مالیاتی باید برای تمام بخش‌های صنعت گردشگری در نظر گرفته شود تا همه خواستار حضور و فعالیت در این صنعت شوند.

محب‌خدایی تصریح کرد: باید تمام انرژی بخش گردشگری برای حل مشکلات صرف شود و بخش خصوصی بیشترین و بزرگ‌ترین سهم را در این حوزه دارد، چرا نباید اتاق گردشگری کشور وجود داشته باشد؟ در تمام دنیا گردشگری پارامتری برای توسعه سایر بخش‌هاست.

معاون گردشگری یادآور شد: بخش خصوصی باید برای حل مشکلات انسجام و هماهنگی داشته باشد، باید در کشور پلیس گردشگر و تاکسی گردشگری داشته باشیم و مزیت‌های این بخش به‌قدری باشد که همه خواستار ورود به این حوزه باشند، گردشگری باید به شأن خود برگردد.

او با اشاره به طرح توراپراتورهای مجازی گفت: این‌که ایرانیان خارج از کشور توراپرتور مجازی بشوند، کمک بزرگی به بخش گردشگری است، با ارائه مشوق‌هایی در بخش گردشگری می‌توانیم حوزه گردشگری را به پویایی و تحرک برسانیم.

او ادامه داد:ستاد سفر، کانون ملی هماهنگی سفر و توافق‌های ملی گردشگری سه رکنی هستند که می‌توانند بسیاری از مشکلات این بخش را حل کنند، شأن صنعت گردشگری باید در حد خودش حفظ شود، باید با همدلی و هم‌سویی این شرایط را فراهم کنیم.

در این جلسه بحث و بررسی در مورد تنظیم مشوق‌های مالیاتی برای حوزه گردشگری بین معاون گردشگری و روسای تشکل‌های گردشگری انجام شد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران