پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264522 تاریخ : 1395/10/25-13:29:30
,10025,
مشتری مداری و حفظ حقوق مشتری اولویت اول این شرکت است

مشتری مداری و حفظ حقوق مشتری اولویت اول این شرکت است

در ادامه بازدیدهای مسئولان ارشد بیمه آرمان از فعالیت های این شرکت در مراکز استان ها، دکتر هادی رئیس الذاکرین معاون بازاریابی و فروش و هیأت همراه با کارکنان و نمایندگان شعب گرگان، بجنورد و مشهد دیدار کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در جریان این بازدید ها که با هدف سرعت بخشیدن به روند توسعه فعالیت های این شرکت صورت می گیرد، رئیس الذاکرین با کارکنان و نمایندگان صمیمانه به گفت و گو نشست و در جریان کم و کیف فعالیت های آنان قرار گرفت.

معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان، نمایندگان و اعضای شبکه فروش را پیشگامان ارتباط مستقیم با بیمه گذاران و مشتریان دانست و با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران؛ بر ارزیابی و پرداخت بموقع، سریع و دقیق خسارت تأکید کرد. وی گفت اقدامات و فعالیت های کارکنان امور شعب و نمایندگان باید در راستای حفظ حقوق مشتری و افزایش رضایت بیمه گذاران باشد.

رئیس الذاکرین همچنین از کارکنان و نمایندگان این شرکت خواست با خدمات رسانی مطلوب و تعامل سازنده با مشتریان موجبات رشد و تعالی بیمه آرمان را فراهم سازند.

کارکنان و نمایندگان بیمه آرمان در گرگان، بجنورد و مشهد نیز در این جلسات گزارشی از عملکرد حوزه متبوع و فعالیت های خود ارائه کردند و خواستار ارتباط، تعامل مستمر و رسیدگی بیشتر مسئولان این شرکت به مسائل آنها شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 436
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران