پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376263 تاریخ : 1397/06/19-14:15:06
,2,
مشتری مداری و توجه به نیازهای صنعتگران کشور مهمترین سیاست این بانک است

مدیر عامل بانک صنعت و معدن :

مشتری مداری و توجه به نیازهای صنعتگران کشور مهمترین سیاست این بانک است

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : یکی از مهمترین سیاستهایی که این بانک دنبال میکند توجه به اصل مشتری مداری است زیرا مشتریان بانک کارآفرینند و میتوانند به کشور برای عبور از شرایط حاضر کمک کنند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، مهری که در گردهمایی سراسری مدیران و روسای ستاد و شعب این بانک سخن میگفت در تشریح سیاستهای جدید بانک افزود : خدماتی که برای مشتریان ارائه میشود باید از سه ویژگی سهولت ، شفافیت و ارزان بودن برخوردار باشد. 

وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن همیشه انتخاب اول صنعتگران است ، تصریح کرد : مشتری مداری همواره برای تمام کسب و کارها مفید بوده و توصیه شده است. بنابراین بانک به عنوان یک مشاور و همراه با مشتریان ، خواسته های آنها را شناسایی و در راستای اجرایی شدن آن می کوشد . 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به اینکه این بانک به عنوان یک بانک توسعه ای باید برای برون رفت کشور از وضعیت موجود موثرتر باشد تصریح کرد : یکی از مباحث مهم ، مدیریت منابع و مصارف است زیرا اگر منابع مالی هوشمندانه و کارشناسانه هدایت شود با مشکل روبرو نمیشویم ، به ویژه در شرایطی که نوسانات نرخ ارز موجب افزایش میزان مصارف شده است .
وی تصریح کرد : مدیریت منابع و مصارف ازاستراتژیهای مهم یک بانک به‌شمار می آید که سبب پاسخگویی سریع و بموقع به مشتریان بانک خواهد شد .
مدیر عامل بانک صنعت و معدن تحقق حاکمیت شرکتی در این بانک را مورد تاکید قرارداده و افزود : ذینفعان بانک اعم از جامعه ، مشتریان و کارکنان باید به صورت یکپارچه دیده شده و منافعشان مورد توجه قرار گیرد .
مهری با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات مالی به طرحهای صنعتی تصریح کرد : در کنار تامین مالی پروژه های صنعتی بزرگ ، تامین مالی طرحهای نیروگاهی در سالهای اخیر موجب کاهش میزان خاموشی ها در تابستان امسال شد و این از نتایج تلاش کارکنان بانک صنعت و معدن است .
مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت : تامین مالی صنایع کوچک و متوسط بسیارمهم است و برای تامین مالی صنایع کوچک باید به سرعت عمل کنیم زیرا تاخیر در کمک به این صنایع موجب ایجاد خسارات جبران ناپذیر میشود .
توانمندسازی بانک از طریق افزایش سرمایه موضوع دیگری بود که حسین مهری به آن پرداخت و ابراز امیدواری کرد که از طریق کمک دولت و مجلس شورای اسلامی مشکل کفایت سرمایه بانک صنعت و معدن حل شود .
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه خواستار ارتقاء فعالیتهای بانک با توجه به رسالت و ماموریتها از طریق آموزش مستمر شد و افزود : ما باید مهارتهای بانکداری نوین جهان را بیاموزیم و این کار میتواند موجب بهبود فعالیتهای بانک صنعت و معدن شود .
وی بیان داشت : کلینیک عارضه یابی باید در این بانک تشکیل شود تا بتواند به شناسایی و حل مشکلات واحدهای صنعتی بپردازد ، ما باید همواره در کنار صنعتگران به عنوان مشاور حضور داشته و به آنها برای حل مشکلاتشان کمک کنیم .
مهری شفاف سازی در فرآیند اقدامات بانک را مهم دانست و افزود : توسعه کیفی شعب یکی از مباحث عمده ماست و این امر علاوه بر امکانات فیزیکی نیاز به نیروی انسانی کارآمد دارد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران