پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303701 تاریخ : 1396/06/15-11:30:12
,3,
مشتری مداری اولویت ثامن

مشتری مداری اولویت ثامن

سرپرست مدیریت شعب فارس و کهگیلویه موسسه اعتباری ثامن گفت: مشارکت و کار گروهی در یک سازمان منجر به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، حمید هرمزی در جمع روسای  شعب بیان کرد: نقش نیروی انسانی در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه سازمان و رسیدن به اهداف ضروری است.

هرمزی بابیان اینکه تحقق برنامه و اهداف منوط به داشتن خط‌مشی عملیاتی، کار تیمی و انگیزه است تصریح کرد: نقش روسای شعب در به‌کارگیری تمام‌های ظرفیت‌ها اعم از نیروی انسانی، معرفی خدمات و بازاریابی بسیار مهم است.

وی یکی از اقدامات ضروری شعب را وصول مطالبات دانست و عنوان کرد: وصول مطالبات در قالب حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدون باید در دستور کار روسا و کارکنان شعب باشد.

هرمزی همچنین از جذب منابع به‌عنوان اولویت بعدی شعب یادکرد و خاطرنشان کرد: چراکه به‌عنوان یک موسسه مالی در شبکه بانکی باید نسبت به تجهیز منابع و سودآوری شرکت تلاش مضاعف کنیم.

سرپرست مدیریت شعب فارس و کهگیلویه پاسخ‌گویی، مشتری مداری کارکنان صف و ستاد، تسلط به دانش روز بانکی، آگاهی از اطلاعات و دستورالعمل‌های جدید بانکی، صبر و احترام به مشتری را  ازجمله وظایف مهم نیروی انسانی برشمرد.

وی اولویت‌های اصلی در شرایط فعلی را مذاکره با مشتریان با فن بیان شیوا، مدیریت بهینه نقدینگی و پیگیری و وصول مطالبات عدم توجه به شایعات عنوان و افزود: با استفاده مناسب از تمامی ابزارهای موجود، نسبت به تحقق اهداف سازمانی تلاش کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران