پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352451 تاریخ : 1397/04/26-12:14:32
,12,10030,
مشاغل اینترنتی پر درآمد از مشاغل سنتی

گزارش

مشاغل اینترنتی پر درآمد از مشاغل سنتی

مشاغل اینترنتی همانطور که از اسم آنها پیداست، وابسته به شبکه اینترنت می‌باشند که باعث کنترل از راه دور مشاغل می شود که طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

به گزارش بانک و صنعت ، مشاغل اینترنتی با ظهور اینترنت کم کم شکل گرفته و روز به روز به محبوبیت آن افزوده می‌گردد. درآمد مشاغل اینترنتی گاهی از مشاغل سنتی بیشتر است، که این امر موجب می شود بسیاری از افراد به سمت آن جذب شوند. مشاغل اینترنتی همانطور که از اسم آنها پیداست، وابسته به شبکه اینترنت می‌باشند که باعث کنترل از راه دور مشاغل می شود. این روزها کسب و کارهای اینترنتی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

 

کسب و کار اینترنتی یا شغل اینترنتی؟
بسیاری از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، کسب و کار اینترنتی را با شغل اینترنتی اشتباه می‌گیرند. در صورتی که این دو مقوله تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. اشتغال اینترنتی مانند کار پیمانکاری و یا کارمندی در دنیای خارج است که فرد شاغل همواره در استخدام دیگران قرار دارد. به طور مثال بعضی از افراد در اینترنت کارهایی مانند طراحی سایت، طراحی گرافیکی، بازاریابی و تبلیغات، سئو، تایپ، ترجمه، نگارش مقاله، عکاسی و… را به صورت پروژه‌ای برای دیگران انجام می‌دهند. در دنیای اینترنت به این افراد فریلنسر (آزادکار) گفته می شود.

 

گستردگی کسب و کار اینترنتی
دامنه یک کسب و کار اینترنتی نسبت به شغل اینترنتی بسیار گسترده تر است. صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، بسیاری از فعالیت های روزمره خود را برون سپاری می‌کنند و به این واسطه علاوه بر کاهش هزینه های جاری، از طریق تیم سازی، فشار کار فردی را از دوش خود بر می دارند. برون سپاری و ایجاد یک سیستم کاری، سبب می شود وب مستران و مدیران کسب و کارهای اینترنتی بدون الزام به کار مداوم و روزانه، از خدمات و تخصص دیگران برای ارتقای کسب و کار خود استفاده کنند.

 

مزیت کسب و کار های اینترنتی
مزیت های اصلی کسب و کار اینترنتی نسبت به شغل اینترنتی به شرح زیر می باشد:

1-انجام تمام فعالیت ها به صورت تیمی و گروهی و یا در قالب پروژه های برون سپاری

2-فراهم شدن امکان توسعه و گسترش کسب و کار اینترنتی

3-اعتبار و وجهه تجاری بالاتر

4-درآمد بالاتر نسبت به کار فریلنسری

 

کسب و کار میلیون دلاری خود را راه اندازی کنید
این جمله امروزه در سایت های مختلف به عنوان تبلیغات زیاد دیده می شود و صاحبان آن مدعی هستند که یک شبه پولدار شدن رویا نیست. با توجه به شرایط فعلی کشور که آمار بیکاری جوانان و سطح تحصیلات آن ها بالاتر رفته است ، مایلند شغلی پردرآمد با توجه به تحصیلات خود داشته باشند و این امر نه تنها شبیه به رویا بلکه جنونی بیش نیست،زیرا بودجه اشتغالزایی دولت محدود است و افراد با حداقل دستمزد به هر شرایطی از جانب کارفرما تن می دهند. 

 

مشاغل اینترنتی در ایران
توسعه آی تی در ایران چنان گسترده و سریع بوده است که اکنون شاهد میلیون ها وبلاگ نویس، ده ها میلیون کاربر ایرانی شبکه های اجتماعی داخلی و بین المللی و صدها هزار پرتال فارسی هستیم که روی پسوند ملی ایران .ir طراحی و بارگذاری شده است. ایرانیان توانسته اند در میان ده ها میلیون سایت اینترنتی، چند سایت پر مخاطب در فهرست 2000 سایت پر بیننده فضای مجازی در اختیار داشته باشند و برخی از پایگاه های ایرانی در اینترنت، مخاطب گسترده بین المللی را تجربه می کند.

 

شغل های عجیب اینترنتی

 

مدیرکانال تلگرام
سایت های نیازمندی اینترنتی ایرانی بسیاری را در چند سال اخیر می توان نام برد که در آن، آگهی های مختلفی درباره استخدام مدیرکانال های تلگرام منتشر شده است. استقبال ده ها میلیون ایرانی از پیام رسان تلگرام سبب شده تا کانال های بسیاری در این مجموعه راه اندازی شود و مخاطبان بسیاری را نیز به سمت خود جذب کند. 

 

مدیر صفحه اینستاگرام
اینستاگرام شبکه ای عکس محور است و فوتوشاپ کارها و کسانی که سواد رسانه ای و بصری خوبی دارند، فرصت عرض اندام مطلوبی در این کسب و کار دیجیتالی خواهند داشت. ما شاهد انتشار آگهی های بسیاری برای جذب مدیران صفحه اینستاگرام و حتی ADMIN هایی برای صفحات افراد معروف، سازمان های دولتی و خصوصی و امثال آنها در فضای جامعه اطلاعاتی کشور هستیم. خوبی این کار آن است که افراد در هر نقطه دنیا می توانند کار خود را انجام داده و کسب در آمد کنند.

 

مشاوران اینترنتی!
کسب و کاری در چند سال اخیر توسط برخی ها باب شده که توسط آن، برنامه بدنسازی، برنامه رژیم چاقی، رژیم لاغری و حتی زیبایی به پسران و دختران جوان داده می شود و بر اساس هر برنامه،که بر اساس نیاز های اشخاص تعیین می شود، مبالغی دریافت می شود. هر اندازه فرد مشاوره دهنده در کار خود موفق باشد، مخاطبان بیشتری جذب می کند و این به معنی درامد بیش تر.

 

بازار  بکر و پر سود
حقیقت این است که کشور ما در یک دوره ی انتقال از فعالیت های سنتی به سمت دنیای مدرنیته به سر می برد و هر روز بسیاری از مشاغل سنتی جای خود را به کسب و کارهای آنلاین می دهند. بدون شک بسیاری از مشاغل امروز در آینده ی نزدیک وجود خارجی نخواهند داشت. بازار امروز کسب و کارهای آنلاین در کشور ما بدون هیچ اغراقی یک بازار نسبتاً بکر و بسیار پرسود می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 396
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران