پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349908 تاریخ : 1397/03/08-17:00:45
,5,22,
مسمومیت شهروندان کلاردشت ارتباطی به آلودگی آب آشامیدنی نداشته است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران:

مسمومیت شهروندان کلاردشت ارتباطی به آلودگی آب آشامیدنی نداشته است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به مسمومیت حدود 400 نفر از شهروندان شهرستان کلاردشت مازندران، گفت: پس از اعلام نتایج اولیه آزمایشات مربوط به تیم‌های کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت مشخص شد که آب آشامیدنی منطقه فاقد مشکل بوده و مسمومیت شهروندان این شهرستان ارتباطی به آلودگی آب نداشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازوزرات نیرو، مجید عبدالهی، با اشاره به مسمومیت حدود 400 نفر از شهروندان شهرستان کلاردشت مازندران، گفت: از زمان وقوع این حادثه تیم‌های آزمایشگاهی شرکت بلافاصله به منطقه اعزام شده و کیفیت منابع آبی منطقه مورد کنترل قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران افزود: پس از اعلام نتایج اولیه آزمایشات مربوط به تیم‌های کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت مشخص شد که آب آشامیدنی منطقه فاقد مشکل بوده و مسمومیت شهروندان این شهرستان ارتباطی به آلودگی آب نداشته است.
عبدالهی با اشاره به اینکه علت بروز این اتفاق نامشخص بوده و همچنان در دست بررسی است، تصریح کرد: نتایج تکمیلی علل وقوع این حادثه پس از استعلام از آزمایشگاه‌های مرجع تهران اعلام خواهد شد. خوشبختانه وضعیت منطقه در حال حاضر به شرایط عادی بازگشته است و تمامی مسمومان به صورت سرپایی درمان و از مراکز درمانی مرخص شده‌اند. 
وی تاکید کرد: در حال حاضر تصفیه خانه بسیار خوبی در منطقه وجود دارد که از لحاظ سیستم ایمنی و بحث گندزدایی هیچگونه مشکلی ندارد. با وجود اینکه آب آشامیدنی شهرستان مشکلی نداشته است ولی برای مراقبت بیشتر از مردم منطقه، میزان کلر را نیز افزایش داده‌ایم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران