پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352226 تاریخ : 1397/04/23-15:23:13
,15,
مستندی از نخستین جشنواره بزرگ فین‌تک ایران

مستندی از نخستین جشنواره بزرگ فین‌تک ایران

گروه رسانه‌ای مرکز فابا و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران در طول برگزاری سومین دوره این رویداد تلاش کردند، با ارائه گزارش‌ها و کلیپ‌های مستند، شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان ITE 2017 و همچنین علاقه‌مندان به مباحث بانکداری و پرداخت را در جریان آنچه که در حاشیه نمایشگاه می‌گذشت، قرار دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ستاد خبری رویداد ITE؛ یکی از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه، نخستین جشنواره بزرگ فین‌تک ایران بود. این جشنواره، در سالن پردیس واقع در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران، با حضور 56 فین‌تک برتر کشور و با همراهی مراکز شتابدهده، سرمایه‌گذاران خطرپذیر و بانک‌ها، برگزار شد.

 
گروه‌های استارت‌آپی و فین‌تکی در این رویداد 3 روزه ایده‌ها، توانمندی‌ها و راه‌کارهای خود را در حوزه صنایع مالی و بانکی به نمایش گذاشتند.  
 
حضور مراکز شتاب‌دهنده و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، فرصت را برای جذب سرمایه در اختیار این گروه‌ها قرار داد. همچنین برگزاری سمینارها، میزگردها و نشست‌های مختلف، بستری را برای بیان مشکلات و خواسته‌های آن‌ها فراهم کرد.  


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران