پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213789 تاریخ : 1395/05/26-13:41:00
,4,8,
مستر کارت به ایران آمد

مستر کارت به ایران آمد

مستر کارت به ایران آمد. حداکثر اعتبار این کارت ها که شامل طرح های طلایی، نقره‌ای و برنزی است روزانه بالغ بر 10 هزار دلار است و شهروندان می‌توانند برای خریدهای خارجی از آن استفاده کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , دیروز محمود واعظی در حاشیه افتتاح طرح هاى پستى با بیان اینکه شرکت پست طی قراردادی توانسته است موضوع توزیع کارت اعتباری بین‌الملل  با شرکت ویژن کارت ایرانیان تا سقف روزانه 10 هزار دلار را اجرایی کند گفت: این کارت اعتباری با هر ارزی قابل تبدیل است و با استفاده از کارت های اعتباری بین‌الملل مشکلات مردم برای سفرهای خارجی و پرداخت های بین‌المللی حل خواهد شد . 

حداکثر اعتبار این کارت ها که شامل طرح های طلایی، نقره‌ای و برنزی است روزانه بالغ بر 10 هزار دلار است و شهروندان می‌توانند برای خریدهای خارجی از آن استفاده کنند.

پست، مخابرات و شرکت زیرساخت از جمله شرکت های داخلی بوده‌اند که توانستند از فضای به وجود آمده پس از برجام استفاده کنند و قراردادهایی را در حوزه بین‌الملل اجرایی کنند که ورود مستر کارت به ایران از آن جمله است. شرکت پست در چارچوب قوانین تجارت بین‌الملل قراردادی را با یکی از شرکت های خارجی برای استفاده از کارت اعتباری با عنوان ویژن کارت ایرانیان در ایران منعقد کرده است.

 

منبع:سنا



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران