پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306796 تاریخ : 1396/07/26-10:28:04
,22,10028,
مسایل بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد بررسی شد

در نشست شورای اداری مشترک مدیران بیمه ای، درمان و بانک رفاه:

مسایل بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد بررسی شد

به منظور بررسی مسایل و مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی مدیران بخش های بیمه ای و درمان و بانک رفاه کارگران و کانون های بازنشستگی استان در اداره کل تامین اجتماعی این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد در این نشست، بازنشستگان را سرمایه های اجتماعی و گنجینه های خرد و تجربه توصیف کرد و گفت: بازنشستگان، منابع حمایتی بسیار مهمی در جامعه به شمار می روند و بهره گیری از تجربیات آنان به رشد و پیشرفت کشور کمک می کند.

   عباس نورمحمدی روان سازی امور بازنشستگان و ارتقای سطح معیشت آنان را از وظایف سازمان تامین اجتماعی دانست و اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان و اجرای طرح متمرکز پرداخت حقوق آنان از مهم ترین اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

 وی افزود: کانون های بازنشستگی حلقه اتصال میان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی به شمار می آیند و مسئولان این کانون ها به عنوان مشاوران امین سازمان ، با انتقال مسایل و مشکلات بازنشستگان و ارایه دیدگاه های سازنده و منطقی، سازمان را در جهت دستیابی به اهداف خود که ارایه خدمات مطلوب به شرکای اجتماعی و جامعه هدف است، یاری می کنند .

نورمحمدی افزود : هدف مجموعه بخش های اداره کل، مدیریت درمان و بانک رفاه کارگران، ارایه خدمات بهتر به بازنشستگان و مستمری بگیران است و تعامل و هماهنگی میان هر سه مجموعه ، دستیابی به این هدف را تسهیل می کند .

 در این نشست دکتر پیام اکبری مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد، درمان را از نیازهای اصلی و مستمر بازنشستگان دانست و گفت : هدف ما در بخش درمان این است که بهترین خدمات را به بازنشستگان ارایه کنیم .

علی کرمی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بویراحمد و دنا نیز در این نشست گفت: بازنشستگان به دلیل مشکلات مالی و درمانی نیاز به تسهیلات مالی دارند و با توجه به اینکه حساب آنان نزد بانک رفاه است ، انتظار داریم این بانک همکاری بیشتری در زمینه پرداخت تسهیلات داشته باشد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران