پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278520 تاریخ : 1396/01/21-16:26:50
,15,
مزایای مراکز داده سیار نارین تک فرتاک نسبت به مراکز داده ثابت

مزایای مراکز داده سیار نارین تک فرتاک نسبت به مراکز داده ثابت

بخش عمده ای از نگرانی های کارشناسان و مدیران IT به محدودیت های فضایی موجود در مراکز داده و همچنین میزان سرمایه و هزینه های عملیاتی و نگهداری مربوط به آن بر می گردد که فراهم آوردن مراکز داده سیار می تواند پاسخگوی بخش وسیعی از مشکلات موجود در راه اندازی مراکز داده باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،مرکزداده سیار (Containerized Data Center) مجموعه ای از زیرساخت ها و تجهیزات است که از جمله مراکز داده ماژولار (MDC) محسوب می شود و گاهی به همین نام نیز خوانده می شود. این نوع مرکز داده به نگهداری داده های یک سازمان در درون یک کانتینر می پردازد و می تواند جهت پاسخ به نیازهایی مانند کمبود فضای فیزیکی،محدودیت ها و هزینه های بالای ساخت مرکزداده ثابت، سرعت عمل در راه اندازی، امکان جا به جایی در کمترین زمان ممکن و بسیاری نیازهای دیگر، مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که این دسته محصولات عمدتا براساس نیاز مشتری سفارشی سازی می شوند و سفارشی سازی نیازمند تشکیل جلسات متعدد نیازسنجی و طراحی است، از این رو سفارش گذاری با شرکت های خارجی پرهزینه، مشکل و در بعضی موارد غیرممکن است.

دلایل ساخت مرکز داده سیار

1.نیاز به راه اندازی مرکز داده در کمترین زمان ممکن

2.کمبود فضای فیزیکی

3.محدودیت ساختمانی برای تاسیس مرکزداده ثابت

4.برنامه ریزی برای استمرار کسب و کار

5.امکان انتقال سریع مرکز داده در شرایط فورس ماژور

* کانتینرهای ماژولار به‌عنوان ایده جدیدی که در شرکت نارین تک فرتاک طراحی و اجراشده، این امکان را به مشتریان می‌دهد که بر اساس نیاز فعلی، طول کانتینر را انتخاب نمایند.برای اطلاعات بیشتر با دیتاسنترهای این شرکت لینک ادامه را بخوانید:
http://asrebank.ir/news/114601



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران