پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388823 تاریخ : 1397/07/20-18:05:49
,20,
مرکز تحقیقات سیستم های هوشمند توان و انرژی در بیرجند افتتاح شد

مرکز تحقیقات سیستم های هوشمند توان و انرژی در بیرجند افتتاح شد

مرکز تحقیقات سیستم های هوشمند توان و انرژی روز جمعه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بیرجند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، نصور غلامی که عصر امروز (جمعه) وارد بیرجند شد این مرکز را شامل سه بخش پایش شبکه های انرژی، آزمایشگاه شبیه ساز سیستم قدرت و مرکز کنترل و بهره برداری نیروگاه هیبرید در مرکز خراسان جنوبی افتتاح کرد.

اجرای این پروژه به مساحت 425 مترمربع سال 1395 در دانشگاه بیرجند آغاز شد که برای احداث ساختمان آن یک میلیارد و 500 میلیون ریال ابلاغی استان و یک میلیارد و 580 میلیون ریال از محل درآمدهای اختصاصی هزینه شده است.

شرکت توانیر برای آزمایشگاه شبیه ساز این مرکز سه میلیارد ریال کمک کرد همچنین برای احداث نیروگاه خورشیدی 2 میلیارد ریال توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یک میلیارد ریال از اعتبارات مدیریت سبز دانشگاه هزینه شده است. آزمایشگاه برق و کامپیوتر علی اکبر فلاحی نیز با حضور وزیر علوم در دانشگاه بیرجند به بهره برداری رسید. ساخت این مجموعه به مساحت 650 مترمربع سال 1394 در دانشگاه آغاز شد و 10 میلیارد و 370 میلیون ریال توسط کمک های خیرین، ردیف های متمرکز وزارتخانه و درآمدهای اختصاصی تامین و هزینه شده است. همچنین مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند به مساحت 700 مترمربع که ساخت آن سال 1393 آغاز شد، با هزینه کرد پنج میلیارد و 517 میلیون ریال با حضور وزیر علوم، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

سرای دانشجویان متاهل دانشگاه بیرجند نیز در نخستین روز سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه به خراسان جنوبی افتتاح شد. برای احداث این ساختمان به مساحت 650 مترمربع 6 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است. عملیات اجرایی این پروژه سال 1394 آغاز شد و با مشارکت خیرین، صندوق رفاه دانشجویان و درآمدهای اختصاصی به بهره برداری رسید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز (جمعه) با استقبال استاندار خراسان جنوبی و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی وارد بیرجند شد و بدو ورود با حضور در گلزار شهید گمنام دانشگاه به مقام شهیدان ادای احترام کرد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و هیأتی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصور غلامی را در سفر به خراسان جنوبی همراهی می کنند. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این سفر 2 روزه ضمن شرکت در اجلاسیه شهدای دانشجو و اساتید خراسان جنوبی چند پروژه عمرانی را در دانشگاه بیرجند افتتاح و با دانشگاهیان دیدار می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 245
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران